Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمست با اشاره به تشکیل شورای مهارت در استان قم گفت: پژوهش‌ها در استان باید کاربردی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» شب گذشته (سه شنبه25 تیر) در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری از  تشکیل شورای مهارت در استان قم  خبر داد.

 

استاندار قم با بیان اینکه این شورا می‌تواند به عنوان یک گروه کاری ذیل کارگروه آموزش استان تشکیل شود گفت: کلیات ایجاد این شورا  در استان قم تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کارگروه آموزش و پژوهش استان قم در هر فصل یک بار جلسه برگزارمی کند، گفت: پیش بینی برگزاری جلسه فوق العاده آن در هفته پژوهش نیز وجود دارد.

 

سرمست  باشاره به اینکه امکان تشکیل چهار گروه کاری ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان قم وجود دارد،افزود: گروه کاری آموزش می‌تواند بیشتر به آموزش رسمی و گروه کاری مهارتی به آموزش غیررسمی بپردازد،که  جامعه هدف آموزش‌های مهارتی نیز شامل آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها هم می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نیازمند بانک جامع اطلاعات پژوهش و فناوری استان قم هستیم تصریح کرد: یکی از محورهای این کارگروه می‌تواند تشکیل سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی استان باشد.

 

استاندار قم در پایان عدم ارتباط بین پژوهش و صنعت یک کمبود و نیاز دانست و گفت: این خلا در استان قم به حداقل برسد و پژوهش‌ها در استان باید کاربردی شود.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه مجلس چهارمحال و بختیاری بهرام سرمست استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری