Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:19:00 GMT

۲۶۲ همدانی بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۳۷۶۰

۲۶۲ همدانی بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند

رئیس پلیس راه استان همدان از پذیرش ۲۶۲ نفر در بیمارستان‌های استان به علت تصادفات خبر داد و گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی طی این مدت ۱۷ نفر عابر پیاده راهی بیمارستان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا عزیزی در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، با تاکید بر اینکه عابرین پیاده بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، اظهارکرد: امسال برای ۲۳۸ هزار و ۲۸۱ نفر اعمال قانون و برگ جریمه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلوارها بیشترین سهم را در تصادفات داشتند، تصریح کرد: طی این مدت ۳ هزار ۶۱۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف ،۳ هزار و ۸۳ دستگاه خودرو متوقف، ۱۱ هزار و ۹۳۰ تلفن همراه اعمال قانون، دریافت ۱۲۱ جلد گواهینامه، ۶۵۳ دستگاه خودر توقیف و ۶۴ خودرو که دو تخلف همزمان انجام داده‌اند توقیف شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در انجام تست‌های مصرف مواد رانندگان متخلف مارا یاری کنند، افزود: علاوه بر اینکه نیازمند تابلویی برای اطلاع رسانی برای یکطرفه کردن محورها هستیم بلکه با توجه به اینکه محور گنجامه پیچ‌های متعددی دارد و ما فقط چند پیچ را پوشش می‌دهیم نیازاست یک خودرو بعنوان خودرو نامحسوس در محور گنجنامه در اختیارمان قرار داده شود.

وی با بیان اینکه جلسه راهبردی تصادفات با استاندارو فرمانداران و شهرداران صورت گیرد، ادامه داد: دوربین‌های ثبت سرعت به زودی نصب و عملیاتی شود و تدوین برنامه جامع ۵ ساله کاهش تلفات مورد توجه قرار گیرد.

همدان دارای رتبه برتر کشوری در کاهش تصادفات فوتی

وی دربخش دیگری از سخنانش با تاکیدبراینکه سال گذشته استان همدان رتبه برتر کشور را در بحث کاهش تصادفات فوتی کسب کرد، گفت: تغییرات در سال ۹۷ بسیار خوب بود و کاهش چشمگیری در تصادفات داشتیم.

عزیزی به بیان آماری از تصادفات در سال‌های ۹۵و۹۶و۹۷ پرداخت و اضافه کرد: در سال ۹۵ حدود ۴۶ نفر، در سال ۹۶، ۴۹ و در سال ۹۷، ۳۵ نفر کشته بر اثر تصادفات درشهرستان همدان ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار تلفات در شهرستان‌های همدان طی این ۳ سال، خاطرنشان کرد: در شهرستان ملایر در سال ۹۵ در مجموع ۱۲ نفر، سال ۸،۹۶ نفر و در سال ۸،۹۷ نفر، در شهرستان نهاوند سال ۹۵، ۸ نفردرسال ۹۶، ۶ نفرودرسال ۹۷، ۳ نفر، در شهرستان تویسرکان سال ۹۵، ۲ نفرسال ۹۶، ۲ نفر ودر سال ۹۷ یک نفر، در شهرستان کبودراهنگ سال ۹۵، ۳ نفر سال ۹۶، ۰ نفر و درسال ۲،۹۷ نفر، در شهرستان اسدآباد سال ۹۵، ۵ نفرسال ۹۶، ۴ نفر ودرسال ،۵،۹۷ نفر، در شهرستان بهارسال ۹۵، ۳ نفر سال ۹۶، ۵ نفر و در سال ۹۷، ۶ نفر، در شهرستان رزن سال ۱،۹۵ نفر، سال ۱،۹۶و درسال ۱،۹۷ نفر، درشهرستان فامنین سال ۲،۹۵ نفر، سال ۱،۹۶ نفرو سال ۹۷ صفرنفر براثر تصادفات کشته شده‌اند.

وی یادآور شد: در مجموع فوتی‌ها در کل استان سال ۸۲،۹۵ نفر، سال ۷۶،۹۶ نفر و در سال ۶۱،۹۷ نفر بر اثر تصادفات فوت کرده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه آمار مجروحین تعداد کل استان در این ۳ سال ،۱۰ هزارو ۴۳ نفر بوده است، ادامه داد: عابرین پیاده بیشترین تصادفات را داشتند به طوری که در سال ۹۵، ۸۹۷ نفر، سال ۸۵۴،۹۶ و در سال ۸۹۱،۹۷ نفرعابر پیاده تصادف کرده‌اند، تویسرکان بیشترین مجروحین را دربحث عابرین پیاده داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟