Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان گفت: بازسازی 6500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان لرستان آغاز شد و تعمیر 2800 واحد نیز به پایان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: در حال حاضر بالغ‌بر سه هزار واحد آواربرداری شده است، دو هزار واحد پی‌کنی و شش هزار و 500 واحد تعمیری شروع به کار شده و همچنین تعمیر و مرمت دو هزار و 800 واحد نیز به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بالغ‌بر پنج هزار و 500 تن سیمان رایگان تا به امروز به متقاضیان تحویل‌ داده شده و سه هزار تن آهن‌آلات ارزان‌قیمت در منطقه دپو کرده‌ایم و به قیمت تمام‌شده کارخانه به متقاضیان تحویل داده‌ایم.

 

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم قیمت تمام‌شده ساختمان به حداقل برسد و به نفع مردم باشد و خودشان مدیریت کنند؛ شعار ما در بازسازی این است که بازسازی را با همت و مشارکت مردم به پایان برسانیم و مردم در این امر دخیل باشند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود هزار و 300 میلیارد تومان پول در مدت‌زمان محدودی هزینه می‌شود بیان کرد: اعتبار خوبی نسبت به سال 96 بازسازی کرمانشاه داریم که تقریباً بیشتر از اعتبار برای بازسازی واحدهای خسارت دیده زلزله کرمانشاه بوده و فرصت خوبی است که بتوانیم استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است