Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان با اشاره به درخشش فیلم‌سازان سمنانی در ایتالیا گفت: یکی از تولیدات سمنان به نام «مرهم» در سه جشنواره معتبر جهانی پذیرفته شد.به گزارش بلاغ،سعید خجسته‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمنان، با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان استان سمنان رویدادهای فرهنگی و هنری دائمی را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است، افزود: اکران فیلم‌های برجسته سینمای ایران از ساعت 18 شنبه‌ها، یکشنبه‌ها از ساعت 18 اکران فیلم‌های کوتاه در قالب پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ها برنامه سینما تک یا اکران آثار برجسته سینمای دنیا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌صورت یک در میان در همان روزهای دوشنبه، دوره کارگردانان بزرگ سینما هم برگزار می‌شود و شب‌های مستند را در روزهای یکشنبه داریم.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان در تشریح برنامه‌های انجمن در حوزه‌های مشارکتی تصریح کرد: سال 97 همکاری با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی انجام و پروژه‌های بزرگی پیش برده شد.

خجسته‌فر بیان کرد: در حوزه مستندسازی، در سیل آق‌قلا با همکاری این جبهه و بخش فرهنگی سپاه آثاری خلق شد که دو اثر تولیدی حاصل آن بود و با اعزام نیروها به مناطق سیل‌زده پل‌دختر، به این بخش نیز توجه خوبی صورت گرفت.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس در منطقه سیل‌زده پل‌دختر و اکران آثار آن در هفته آخر خردادماه خبر داد و اضافه کرد: در حوزه فرهنگ شهروندی با تعامل استانداری سمنان، تولید محتوا انجام می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان تصریح کرد: همکاری‌های لازم با نهادها و دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود؛ با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هم این دست همکاری‌ها صورت می‌گیرد و دنبال عقد تفاهم هستیم تا گروه‌های پایه را مشخص کنیم.

خجسته‌فر با تأکید بر اینکه سال گذشته یکی از تولیدات سمنان به نام «مرهم» در سه جشنواره معتبر در دنیا پذیرفته شد، اضافه کرد: در جشنواره فیلم‌های آسیب‌شناسانه ایتالیا، جایزه بهترین کارگردانی را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته جشنواره فیلم قرآنی در استان سمنان برگزار شد، افزود: جشنواره بسیار خوبی بود و در همان سال، جشنواره فیلم‌نامه و نمایش‌نویسی قرآنی را برگزار کردیم که به مناسبت هفته فعالیت‌های قرآنی انجام گرفت.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته در دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور در گروه سنی پایه اول شدیم، تصریح کرد: هر چهار اثر ما در بخش مسابقه پذیرفته شد و دو فیلم‌نامه در جمع 30 فیلم‌نامه برتر کشور قرار گرفت و درمجموع در بخش تیمی و انفرادی برتر شدیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان