Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:25:17 GMT

آیت‌الله جنتی ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۸۷۴

آیت‌الله جنتی ابقا شد

به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) با حضور فقها و حقوقدانان این شورا برگزار شد.

در جریان این انتخابات آیت‌الله احمد جنتی با رأی اکثریت اعضا برای یک سال دیگر به عنوان دبیر شورای نگهبان ابقاء شد.

همچنین در این جلسه، انتخابات قائم مقام دبیر شورای نگهبان نیز برگزار و طی آن دکتر عباسعلی کدخدایی به مدت یک سال دیگر به عنوان قائم مقام دبیر از سوی اعضای شورای نگهبان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز همچنین دکتر کدخدایی با رأی اعضای شورای نگهبان برای دوره یک ساله پیش رو، به عنوان سخنگو ابقا شد.

براساس آئین نامه داخلی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا هر ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال احمد جنتی انتخابات شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی هیئت رئیسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود