Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 معاون فرماندار پلدختر گفت: با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جریان سیل فروردین سال جاری جاده پلدختر- خرم آباد آسفالت نشده که این مهم باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نادیا امرایی درجلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر بر لزوم تسریع در تردد در جاده پلدختر - خرم آباد تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد شهرستان پلدختر در اثر نبود تردد در این جاده تحت تأثیر قرار گرفته و کسبه و بازاریان را با مشکلات بسیاری روبه رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سختی تردد در مسیر پلدختر - خرم آباد مورد تأیید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته که علاوه بر خطرهای جاده ای باید هر چه زودتر این راه آسفالت شود.

معاون فرماندار پلدختر بیان کرد: راه‌های روستایی و پل‌های روستاهای حوزه بخش مرکزی و معمولان که در جریان وقوع سیل اخیر تخریب شده ضرورت دارد تا قبل ار آغاز فصل بارندگی بازسازی و قابل تردد شود.

او افزود: در جریان سیل ۹۸ بسیاری از علائم موانع و تابلوهای هشدار دهنده و بازدارنده راه‌های شهرستان پلدختر از بین رفته که نیاز است در اسرع وقت برای جلوگیری از ایجاد مشکل، نصب شوند.

امرایی خاطرنشان کرد: آسفالت روستاهای دعوت مالگه، هرسگه و کمچکله توسط راه و شهرسازی پلدختر پیگیری و انجام شود.

معاون فرماندار پلدختر گفت: تابلوهایی که در اثر جریان سیل فروردین سال جاری شهر پلدختر از بین رفته توسط شهرداری و با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی نصب شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آسفالت جاده پلدختر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران به مدت دو هفته در ۵۰ روستای استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است، اظهار کرد: طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده در ۵۰ روستای استان گیلان به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد، افزود: روستاهای شهرستان‌های رشت بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود، و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران شرکت خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان کاهش خطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی را از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران به علت رعایت نکردن ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، با معرض خطر قر دادن دیگران، جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک‌فهم با اشاره به کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای تصریح کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته، مرحله جدید از طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

کد خبر 748906

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند