Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: نیروی انتظامی در تمامی ماموریت های سازمان محیط زیست که نیاز به حضور پلیس باشد همکاری لازم را خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محمد شرفی" در مراسم روز ملی محیط بان که در شهر میبد استان یزد با حضور شماری از محیط بانان کشوری برگزار شد خاطرنشان کرد: آب و خاک، نعمت هستند اما اگر درست از آن استفاده نشود همین نعمت عامل تهدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه محیط بانان کشور با کمترین امکانات بیشترین فعالیت را دارند گفت: از همه کسانی که رسانه دارند یا قلم و دوربین در دست دارند تقاضا داریم حوزه محیط زیست را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند.
وی ضمن اظهار رضایت از تعامل پلیس و سازمان محیط زیست کشور اظهار داشت: شما محیط بانان با افرادی که هوا و خاک کشور را به ناحق از بین می برند مبارزه می کنید؛ پس قطعا بدانید که ناجا در تمامی ماموریت هایی که نیاز به حضور پلیس باشد همکاری لازم را خواهد داشت.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: فرسایش خاک، یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبه رو هستیم و باید برای آن فکری کرد و هر زخمی که بر طبیعت یا خاک و آب وارد می‌شود همچون زخمی است که بر بدن محیط بان می‌خورد.
سردار شرفی آلودگی هوا را از دیگر مشکلات پیش رو اعلام کرد و گفت: آلودگی بی رویه هوا به وفور در حال انجام است و اگر طرح آمایش سرزمینی در کشور اجرا نشود دچار مشکلات شدیدی خواهیم شد.
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای محیط بان و محیط بانان نمونه کشور قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگی پلیس همکاری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟