Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در نشست سالانه مجامع حراست این شرکت با اشاره به شرایط مطلوب تولید فراورده در کشور اظهار کرد: در حال حاضر در صنعت پالایش روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می‌شود و خوراک دریافتی پالایشگاه‌ها به بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده که موفقیت بزرگی در جنگ اقتصادی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پایداری در تولید بنزین و کیفیت آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امسال هیچ گونه دغدغه و نگرانی در زمینه تولید و تامین سوخت کشور نداریم و ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

صادق آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت گردش بالای مالی در صنعت نفت و لزوم صیانت و حراست از آن افزود: میزان تخلفات کشف شده در صنعت نفت نسبت به گردش بسیار بالای مالی، بسیار ناچیز است و نشان از سلامت مالی کارکنان و مدیران زحمتکش این صنعت و تلاش تمام همکاران در سازمان حراست و نهاد‌های نظارتی برای صیانت از درآمد‌های صنعت نفت دارد.

بیشتر بخوانید: اعدادی که از تولید نفت ایران اعلام می‌شود، تخمینی است 

وی ادامه داد: البته تاکید مقام عالی وزارت به صفرشدن تخلفات و برخورد بسیار قاطع با متخلفین است.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش خطاب به مدیران حراست صنعت پالایش و پخش تاکید کرد: صیانت و پاسداری از این سلامت بر عهده نیرو‌های دلسوز و زحمت کش حراست است که با نگاه درست و دقیق و بررسی و نظارت همیشگی، می‌توانند مانع از بروز فساد و تخلف بشوند.

 

انتهای پیام/

ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت