Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده فیلم سینمای «۲۳ نفر» اعلام کرد: نسخه‌ای که برای اکران در نظر گرفته ایم، تفاوت چندانی با نسخه‌ای که در جشنواره فجر داشتیم، ندارد و شاید اصطلاحات دوباره ما به ۳۰ ثانیه هم نرسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی « 23 نفر» ساخته مهدی جعفری که توانست در جشنواره فیلم فجر سال گذشته و نیز اکران های مردمی در آن بازه زمانی با استقبال عموم مواجه شود، به زودی نیز در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان حضور خواهد داشت و همچنین بنابر اعلام تهیه کننده، قرار است در اکران پاییزی امسال دردست اکران عمومی سینماها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه مجتبی فرآورده، تهیه کننده این فیلم موفق سینمای دفاع مقدس با اعلام این خبر، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: رقابت «23 نفر» در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان که از اواخر مردادماه برگزار خواهد شد، قطعی است.

فرصت خوب و مجددی برای خودنمایی و رقابت خواهیم داشت

وی درباره اینکه حضور این فیلم در جشنواره اصفهان، به پیشنهاد متولیان آن بوده یا سازندگان این اثر سینمایی، نیز توضیح داد: بالاخره « 23 نفر» فیلمی برای کودکان و نوجوانان ما و این گروه سنی هم هست؛ در عین اینکه هر دو طرف برای این اتفاق تمایل داشتند. بنابراین پیشنهادی در این رابطه داشتیم، دوستان اظهار تمایل کردند و ما نیز پذیرفتیم.

فرآورده افزود: از این بابت که این جشنواره بالاخره فرصت خوب و مجددی برای خودنمایی و نیز رقابت فیلم خواهد بود. همچنین رویداد قابل قبولی است و با فیلم « 23 نفر» نیز لااقل از جهت مخاطبین مناسبت خاصی دارد.

اصطلاحات دوباره ما بر فیلم به 30 ثانیه هم نمی رسد

این تهیه کننده درباره احتمال تفاوت در نسخه نهایی این فیلم دفاع مقدسی با آنچه که در جشواره فجر 97 به اکران درآمد، نیز عنوان کرد: تفاوت چندانی با نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر اکران کردیم، ندارد و شاید اصطلاحات دوباره ما به 30 ثانیه هم نرسد. درواقع تغییر خاصی در ساختار فیلم نمی افتد.

وی درباره قطعیت زمان اکران عمومی آن در سینماهای کشور نیز خبر داد؛ اگر مشکلی پیش نیاید همه برنامه ریزی ما روی اکران فیلم سینمایی « 23 نفر» در آبان ماه امسال و در واقع بعد از ایام محرم و صفر خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ فیلم '۲۳ نفر' به کارگردانی مهدی جعفری و با سرمایه گذاری سازمان هنری اوج، اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ هشت ساله در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیرو‌های عراقی درآمدند.

خاطرات این گروه از دوران اسارت که در آن زمان بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند، پیش از این در قالب کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف زاده، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.

فیلم سینمایی '۲۳ نفر' در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر سمیرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 23 نفر فیلم 23 نفر جشنواره فیلم کودک سینمای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد