Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور است گفت:: تامین اجتماعی نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان یک میلیون و ۴۰۰ و ۷۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند گفت: بالغ بر ۵۰ هزار کارگاه تولیدی در استان لیست بیمه خود را ارسال می‌کنند که نسبت به سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با عنوان اینکه ۳۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این کارگاه‌های استان کرمان مشغول به‌کار هستند افزود: ۱۵۰ هزار بیمه شده توافقی در استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۷۰ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی در استان وجود دارد گفت: ۱۱۰ هزار خانوار در استان کرمان مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند.

حسینی با اشاره به اینکه اشتغال موجود در استان را حفظ کردیم و بیش از ۵ درصد رشد بیمه‌شدگان در یک‌سال گذشته را داشتیم افزود: ۲ هزار میلیارد تومان تعهد تامین اجتماعی در یکسال اخیر بوده که پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان در استان کرمان بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوقه دارند گفت: کارفرمایان می‌توانند با تقسیط بدهی از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم بیمه‌ای برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه از ۵۰ هزار کارفرمای استان بالغ بر ۹۶ درصد آن‌ها لیست بیمه خود را به‌صورت غیرحضوری تحویل می‌دهند افزود: سال گذشته بیش از ۹۰۰ هزار لیست بیمه به‌صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امروزه در هر گوشه‌ای از کشور سوابق بیمه‌ای خود را بخواهند بدون حضور فیزیکی امکان دریافت سوابق آن‌ها وجود دارد گفت: پرونده الکترونیکی بیمه‌شدگان در سال جاری تهیه می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی در هیچ شعبه‌ای نیست.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان ۲۶ شعبه اصلی، ۱۶ شعبه اقماری و ۱۲ کارگزاری دارد که به بیمه‌شدگان و کارفرمایان خدمت‌رسانی می‌کنند یادآور شد: در سال گذشته سازمان تامین اجتماعی کرمان در بین سایر استان‌های کشور رتبه اول را کسب کرد و با بیش از ۸ هزار امتیاز از شاخص‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۵۰ نفر در استان کرمان در حال حاضر مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که هر ماهه به حساب آن‌ها واریز می‌شود افزود: امسال شاهد افزایش ۵ درصدی تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به تعداد بیمه‌شدگان قالیبافی و صنایع‌دستی در استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر بیمه‌شده قالیبافی و صنایع‌دستی وجود دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری