Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:29:37 GMT

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند کشتی را اداره کند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۸۲۹

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند کشتی را اداره کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: از تمام اعضای مجمع تشکر می کنم چرا که مسئولیت سنگینی داشتند. به کاندیداها هم خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: مجمع انتخابات امروز تمام شد. بحث ها و اختلاف نظرها امروز باید پایان یابد و یک وفاق ملی در کشتی کشور اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر به تنهایی نمی تواند کار کند مگر اینکه اتفاق و وفاق در استانها و مربیان و کشتی گیران بوجود بیاید و از ظرفیت های موجود استفاده کند.

داورزنی ادامه داد: اگر می خواهیم کشتی به روزهای اوج خود برگردد چاره ای جز این نداریم که از تمام ظرفیت استانها برای پیشرفت کیفی استفاده کنیم. ما در استانها ظرفیت بسیار خوبی داریم که باید از آنها استفاده شود. انتظار رسانه ها و مردم و مسئولان این است که ورزش کشتی همیشه موفق باشد و باید همه تلاش کنیم تا این برند به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: حکایت ما حکایت آتش یک شب در نیستان افتادن است. زمانی که شاهد اختلاف نظر اهالی کشتی باشیم دیگر نباید انتظار موفقیت در این رشته را داشته باشیم. باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و نظرات همدیگر را بپذیریم. در چهار دهه گذشته افرادی زیادی این مسئولیت را قبول کردند که جا دارد به آنها خسته نباشید بگوییم. اما انتظار ما این است که کشتی به جایگاه اصلی اش برگردد چرا که انتظار ما این است.

داورزنی ادامه داد: تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تعامل بسیار خوبی بود. حالا اگر هم اختلاف نظری وجود داشت کاملاً طبیعی است چون در یک خانواده هم اختلاف نظر وجود دارد.

ادامه دارد…

کد خبر 4668660 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیونها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان