Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محسن صادقیان رئیس هیات بدمینتون استان یزد از اعزام تیم جوانان دختر استان به مسابقات رنکینگ کشوری از  25 لغایت 28 تیر به میزبانی استان کرمان خبر داد.
  وی همچنین اعلام کرد: این تیم شامل 4 بازیکن زیر 17 سال و یک سرپرست مربی می باشد. اعضای تیم شامل مهرنوش موید، یگانه السادات قریشی، مریم زارع شاهی، مبینا صادقی نژآد و مربی و سرپرست تیم  ندا زحمتکش می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان سرپرست تیم یزد برنا بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو