Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کردستان گفت: بیش از ۸۴ از اوراق قضائی در استان به‌صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، دومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرستان کامیاران ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این شهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رشیدی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کردستان در این مراسم با بیان اینکه این دفتر خدماتی، هفدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 84 درصد ابلاغات اوراق قضائی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: مقرر شده که تا پایان سال‌جاری تعداد دفاتر خدمات قضایی در استان به 50 دفتر ارتقا یابد.

دوشنبه هر هفته؛ دیدار مردمی رئیس‌کل دادگستری استان کردستاننحوه اصلاح بخشنامه‌های مرتبط با کسب و کار ابلاغ شدشیوه‌نامه حمایت قضایی از تولیدکنندگان در ‌استان یزد ‌ابلاغ شد + جزئیات و جداول

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کردستان با اشاره به تضمین و تسهیل امکان ارسال، ملاحظه شکوائیه، دادخواست‌های حقوقی، لوایح اعتراضی و ارائه نظریه‌های کارشناسی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در استان، تصریح کرد: انتظار می‌رود طرح دادخواست‌های ادارات دولتی و شورای‌های حل اختلاف نیز از طریق دفاتر خدمات قضائی انجام شود.

رشیدی با اشاره به ضرورت جلب مشارکت عمومی از طریق اطلاع‌رسانی به شهروندان ضمن احصاء مهم‌ترین مزایا و محسنات خدمات الکترونیک قضائی، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی در جامعه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ صحت و اصالت داده‌ها و امکان ایجاد آرشیو الکترونیکی یکی دیگر از امتیازات این نوع خدمات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در هشت حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه تهران ۴۰۰۰ شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در همین راستا، در حاشیه نشست خبری امروز یکشنبه هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از صندوق الکترونیک اخذ رأی رونمایی شد.

کد خبر 6096942 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی