Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی‌تبریز، رسول خطیبی در پایان اردوی شبانه‌روزی پیش فصل این تیم گفت: خداراشکر به اهداف‌مان در این اردو دست یافتیم و بازیکنان در شرایط مطلوبی از لحاظ جسمانی و هماهنگی تاکتیکی قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به تمرینات فشرده بدنسازی و تاکتیکی شاگردانش طی ۱۰ روز گذشته بیان داشت: در این اردو علاوه‌ بر کارهای تاکتیکی، تمرینات بدنسازی را نیز پشت سر گذاشتیم و وضعیت کلی تیم‌مان مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدارهای تدارکاتی اخیر بیان داشت: همانطور که گفته شد بازیکنان‌مان از لحاظ بدنی طی دو هفته اخیر تحت فشار بوده‌اند و در دیدارهای تدارکاتی با احتیاط بیشتری بازی می‌کردیم تا بازیکنان‌مان دچار مصدومیت نشوند.

وی ایجاد همدلی و اتحاد و هماهنگی تاکتیکی را از جمله اهداف مدنظر در اردوی ۱۰ روزه برشمرد و تصریح کرد: تیم ما علیرغم اینکه میانگین سنی زیر ۲۴ سال دارد، اما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را شامل می‌شود که همین امر مستلزم ایجاد همدلی و هماهنگی بین اعضای تیم جهت رسیدن به موفقیت است.

رسول خطیبی درخصوص جذب بازیکنان جدید نیز یادآور شد: حدود ۸۰٪ خواسته‌هایمان در این زمینه محقق شده و در فرصت باقی مانده نیز تیم‌مان را کامل‌تر می‌کنیم تا شروعی قدرتمند در لیگ را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی