Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:35:01 GMT

نصیرزاده: چیدمان مجمع مهندسی شده بود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۷۹۲۴

نصیرزاده: چیدمان مجمع مهندسی شده بود

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی ادعا کرد: افتخار می کنم مردانه رقابت کردم اما چیدمان مجمع مهندسی شده بود و احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد.

به گزارش مشرق، عبدالمهدی نصیرزاده در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع خوب بود. امیدوارم هر چیزی که خیر و مصلحت کشتی است اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من افتخارمی کنم که مردانه رقابت کردم. هدفم خدمت به کشتی بود. الان هم این آمادگی را دارم هر کاری از دستم بر بیاید انجام دهم.

بیشتر بخوانید:

دبیر: من با کسی تسویه حساب نمی‌کنم

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که گفته می شود وزارت ورزش در مقطعی حامی او بوده است و برای همین به وزارت ورزش رفت و آمد داشته است، ادعا کرد: من مدیر کل هستم و ضرورت دارد این رفت و آمدها باشد و اگر قرار بود حمایتی شود فکر می کنم برای رقیبم بود چون قشنگ مشخص بود چیدمان مجمع مهندسی شده بود و حتی نعمتی تماس می گرفت و تبلیغ کاندیدای خاصی را می‌کرد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اعتراضی نسبت به این مجمع داشته، تصریح کرد: نه. می‌گویند هر چه بگندد نمک می‌زنند وای به روزی که خود نمک بگندد. من فقط احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد.

او در مورد اینکه به تایید صلاحیت شدن دبیر اعتراض دارد، تصریح کرد: نه تایید صلاحیت در اختیار ما نیست و امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فدراسیون کشتی انتخابات کشتی آزاد علیرضا دبیر کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است