Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد: همانطور که پیش‌تر مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده، خطری آبی‌ها را تهدید نمی‌کند و مدیران باشگاه استقلال با مسئولان فیفا در این موضوع در ارتباط هستند.

باشگاه استقلال ضمن دادن اطمینان به هوادارانش در رابطه با ماجرای پروپئیچ، از رسانه‌های محترم می‌خواهد از هرگونه حدس، گمانه‌زنی، برداشت و تفسیری در این خصوص خودداری کنند و تنها اخبار استقلال را از طریق رسانه‌های این باشگاه دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4669167 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران پرو پیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟

مدیران منچستریونایتد طی یک ماه باید آینده اریک تن هاخ و بازیکنان تیم را مشخص کنند. 

طرفداری | منچستریونایتد پس از نقل و انتقالات ناموفق دوران اوله گونار سولسشر و اریک تن هاخ دوباره وارد فرآیند بازسازی ترکیبش می‌شود. 

به گزارش مارک اوگدن از ESPN؛ در حال حاضر یک سوال مهم در اولدترافورد وجود دارد: چه چیزی در انتظار منچستریونایتد است؟ شیاطین سرخ در داخل و خارج از زمین درگیر انقلاب بزرگی خواهد بود. با وجود این که اریک تن هاخ باشگاه را به دومین فینال متوالی در جام حذفی رسانده، یونایتد به صورت تحقیرآمیزی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و پتانسیل ثبت بدترین رتبه تاریخ باشگاه در لیگ برتر وجود دارد. آینده‌ تن‌هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چندین بازیکن تیم اصلی به در خروج نزدیک شده‌اند یا در صورتی که یونایتد بتواند گزینه‌های جدیدی پیدا کند که حاضر به کاهش دستمزد هنگفت‌شان در اولدترافورد باشند، از تیم جدا خواهند شد. خارج از زمین تغییراتی صورت گرفته است. عمر برادا و دن اشورث به‌زودی کارشان را در باشگاه به عنوان مدیر اجرایی و مدیر ورزشی آغاز می‌کنند. جیسون ویلکاکس نیز از هفته گذشته به عنوان مدیر فنی امور ورزشی را کنترل می‌کند. با این حال، سوال‌های بزرگ همچنان بدون جواب هستند. 

نقل و انتقالات منچستریونایتد

عناصر مختلفی در وضعیت یک باشگاه دخیل هستند اما سیستم نقل و انتقالات مهم‌ترین نقش را در موفقیت یا ناکامی یک تیم ایفا می‌کنند. به دلیل قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر، منچستریونایتد باید بازیکنانی با دستمزد بالا را کنار بگذارد. به گفته منابع ESPN، منچستریونایتد برای تابستان بودجه خالص 100 میلیون پوندی دارد و به همین دلیل باید به فکر رهایی بازیکنان مازادش باشد. با جدایی آزاد رافائل واران و آنتونی مارسیال، 450 هزار پوند به صورت هفتگی در حساب‌های مالی ذخیره می‌شود. در مورد مارکوس رشفورد هم ابهاماتی وجود دارد، اگرچه این بازیکن سال گذشته قراردادی 5 ساله با حقوق 300 هزار پوندی امضا کرد. علاقه پاری سن ژرمن به وینگر انگلیسی حقیقت ندارد، آن‌ها به دنبال رافائل لیائو هستند. 

به گفته منابع آگاه، در تابستان 2024 تنها سه تیم لیگ برتری برای نقل و انتقالات محدودیت ندارند: منچسترسیتی، برایتون و برنتفورد. هر سه تیم در سودآوری موفق‌تر از سایرین عمل کرده‌اند. برای بازیکنان مازاد یونایتد بازاری به جز عربستان وجود ندارد. برایتون و برنتفورد بازیکنانی با دستمزد بالا به خدمت نمی‌گیرند و منچسترسیتی هم به جای بازیکنان اریک تن هاخ، نام‌های سطح بالای جهانی را ترجیح می‌دهد. 

اریک تن هاخ؛ اخراج یا ابقا؟

اگر سرمربی مناسبی در اولدترافورد حضور داشته باشد، ممکن است برخی مشکلات این تیم رفع شود. به عنوان مثال، بازیکنانی که در ترکیب اریک تن هاخ عملکرد خوبی ندارند احتمالا در وضعیت مطلوبی قرار خواهند گرفت. سرمربی هلندی بحران مصدومیت نیز دارد و تعدادی از بازیکنان او مانند میسون مانت و لوک شاو عملا فصل را از دست داده‌اند. سر جیم رتکلیف و تیم او در این لحظه گزینه ادامه همکاری را دنبال می‌کنند اما همزمان گزینه‌های جانشینی تن هاخ را نیز بررسی می‌کنند. اگر منچستریونایتد در بین چهار تیم برتر قرار نگیرد، ضمن کاهش 25% از حقوق تن هاخ، غرامت اخراج او نیز کمتر خواهد شد. 

منچستریونایتد احساس می‌کند در مورد اریک تن هاخ مشکل جایگزین نیز خواهد داشت. اخیرا خوان لاپورتا در بارسلونا با توجه به فقدان گزینه مناسب تصمیم به ادامه همکاری با ژاوی گرفت. گرت ساوتگیت در نزد گروه اینئوس تحسین می‌شود اما این مربی به‌شیرها متعهد است. اولین تمرین پیش‌فصل منچستریونایتد 24 ساعت پس از فینال یورو 2024 برگزار می‌شود، فرآیندی که انتخاب ساوتگیت را مشکل خواهد کرد. روبرتو دزربی، توماس فرانک، گری اونیل، گراهام پاتر و توماس توخل نیز در بین گزینه‌ها حضور دارند.

اریک تن هاخ چگونه نجات پیدا می‌کند؟

سرنوشت اریک تن هاخ به پایان فصل و نتایج آن وابسته است. کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی می تواند او را از برکناری نجات دهد. مالکان جدید باشگاه تمایلی به برکناری او و جستجوی سرمربی جدید ندارند، با این حال آینده مرد هلندی به طور جدی در خطر است. نتایج کسب شده در بازی های باقی مانده، نقش اساسی در تصمیم گیری نهایی ایفا می کنند. همچنین، رابطه تن هاخ با بازیکنان کلیدی که در مقاطعی پرتنش بوده، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده آینده او خواهد بود. سرمربی یونایتد معتقد است که جذب بازیکنان جوان‌تر و آماده‌تر، به ویژه در خط میانی، می‌تواند تیم او را متحول کند. او به احیای لیورپول در این فصل با جذب بازیکنانی مثل الکسیس مک آلیستر، دومینیک سوبوسلای، واتارو اندو و رایان خرافنبرخ اشاره می‌کند و این را مدرکی بر تاثیر نقل و انتقالات استراتژیک بر عملکرد تیم می‌داند.

مالکان باشگاه با یک معضل روبرو هستند. عملکرد تن هاخ در نقل و انتقالات چندان درخشان نبوده است. آیا باید با تامین خواسته‌های نقل و انتقالاتی او ریسک کنند یا زمان تغییر فرا رسیده است؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر