Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:47:04 GMT

نشست مدیران حقوقی دانشگاهها در سبزوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۸۹۸

نشست مدیران حقوقی دانشگاهها در سبزوار برگزار شد

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری روز چهارشنبه در این نشست گفت: امروز دانشگاهها در حوزه مسائل حقوقی با مشکلاتی مواجهند که حقوقدانان و مدیران این بخش می توانند به حل آنها کمک کنند.
دکتر علی اصغر مولوی افزود: مدیریت و نظارت حقوقی بر قراردادها و مناقصات دانشگاهها در شرایط اقتصادی کنونی نیز سبب جلوگیری از هدر رفت بودجه دانشگاهها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیاز امروز استفاده از ظرفیتهای حقوقی برای رویارویی با چالشهای بزرگ کشور از جمله مشکلات محیط زیست است.

مدیر امور حقوقی دانشگاه حکیم سبزواری نیز قانونمندی و قانونمداری را نیازی همیشگی به ویژه در شرایط بحران توصیف و بیان کرد: دانشگاه جایگاه ویژه‌ای در حوزه یاری رسانی به تدوین، تثبیت و اجرای قوانین در سطح جامعه دارد.

دکتر عباس برزویی افزود: مدیران و فعالان حوزه حقوقی دانشگاههای منطقه نهم وزارت علوم از فعالترین مدیران این وزارتخانه در حل مشکلات حقوقی مراکز آموزش عالی هستند.
همچنین در چارچوب ششمین نشست مدیران حقوقی مراکز آموزش عالی منطقه نهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاهها، موسسات و پژوهشکده های فعال در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان کارگاههای آموزشی با موضوع مرور قوانین، مقررات و ضوابط قراردادهای خدمات مشاوره و شرایط عمومی پیمان و قراردادهای پیمانکاران برپا شد.
دانشگاه حکیم سبزواری با حدود ۹ هزار دانشجو، ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کدرشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده در زمره ۲۲ دانشگاه "محور" در کشور است. سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست