Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:34:48 GMT

305 کیلوگرم موادمخدر در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۹۹۷

305 کیلوگرم موادمخدر در اردبیل کشف شد


با تلاش و پیگیری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل بیش از 305 کیلوگرم موادمخدر در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در جریان کشف این میزان موادمخدر در اردبیل اظهار کرد: با یک کار اطلاعاتی و مراقبتی یک ماهه تریلی حامل موادمخدر که در آن تریاک جاسازی شده بود در محور اردبیل – سرچم متوقف و از این خودرو بیش از 305 کیلوگرم موادمخدر کشف شد که این مواد از نوع تریاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار هوشنگ حسینی خاطرنشان کرد: حاملان این محموله که از بندرعباس به مقصد اردبیل حمل می‌شد، با یک جاسازی حرفه‌ای در تریلی قصد ورود به استان و توزیع آن را داشتند که با اقدام به موقع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر عوامل دخیل در این باند دستگیر و خودروی تریلی نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: اهالی استان باید مجموعه تلاشگر پلیس را در شناسایی و دستگیری عوامل عمده و خرده تهیه و توزیع موادمخدر کمک کنند و اطلاعات موردنظر را در اختیار پلیس قرار دهند.
حسینی بیان کرد: همچنان عده‌ای سوداگر با طی مسیرهای طولانی سعی در انتقال مواد به استان و توزیع آن در مناطق مختلف را دارند که قطعا پلیس با هوشیاری و مراقبت و اطلاعاتی که هموطنان ارائه می‌کنند اجازه فرصت‌طلبی و سودجوئی را از این سوداگران خواهد گرفت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل خودرو فرمانده نیروی انتظامی کشف و ضبط ماموران پلیس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی