Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@00:08:19 GMT

دمای هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۳۲۶

دمای هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما و و وقوع دماهای ۵۰ و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در برخی نقاط استات مورد انتظار است. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان تا پایان هفته جاری به ویژه امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که تا پایان هفته جاری به ویژه امروز احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی در مناطق یاد شده وجود دارد، بیان کرد: ضرایب بالای ناپایداری در امروز سبب رشد ابر در نیمه شرقی و مرکزی استان و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان می‌شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما و و وقوع دماهای 50 و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در برخی نقاط استان مورد انتظار است.

پیش‌بینی دمای 50 درجه سانتی‌گراد از هفته آینده برای خوزستاندمای 40 درجه همچنان در خراسان رضوی ماندگار استگرمای شدید در راه ایلام؛ دمای مناطق گرمسیر به بیش از 50 درجه می‌رسد

وی خاطرنشان کرد: از اواسط روز پنجشنبه تا شنبه به دلیل جریانات جنوبی در سواحل شرقی خلیج فارس افزایش نسبی رطوبت در شهرهای ساحلی به ویژه بندرماهشهر و هندیجان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته شوش با 49 و دزفول با 25 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 47 و حداقل نیز به 31 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است