Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:06:48 GMT

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۴۸۴

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان سازمان بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: فعالیت در بهزیستی با توجه به اهمیت و مخاطبین خاصی که دارد بسیار دشوار است و باید از تلاش‌هایی که در راستای فراهم نمودن زندگی بهتر برای افراد جامعه انجام می‌شود از متولیان آن تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اولویت‌هایی که در بهزیستی باید مورد توجه قرار گیرد، سلامت جامعه است که در این راستا باید برنامه ریزی های مختلفی انجام شود که خدمات به صورت مطلوب و در موعد مقرر انجام شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با توجه به مسئولیت دشواری که بهزیستی دارد باید با دقت و حوصله فعالیت‌ها انجام شود، تصریح کرد: نباید اجازه دهید به دلیل حجم بالای کار در بهزیستی یک سهل انگاری موجب تخریب همه خدمات ارائه شده شود.

گراوند از امضا تفاهم نامه استانداری بوشهر با سازمان بهزیستی کشور مبنی بر احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه معلولان در اولویت برای دریافت این واحدها هستند، این واحدها ویژه خانواده‌هایی است که دارای فرزند معلول هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: اکنون بالغ بر ۷۶ هزار و ۶۴۱ نفر تحت حمایت بهزیستی استان بوشهر هستند و طبق نیاز افراد خدمات به آنها ارائه می‌شود.

پولادی ریشهری با بیان اینکه سازمان بهزیستی ۱۵۰ مسئولیت را در قبال جامعه هدف خود دارد، افزود: در سال گذشته ۹۱۹ شغل برای جامعه هدف ایجاد شده و ۶۶۷ واحد مسکونی نیز به مددجویان واگذار شده است.

کد خبر 4669255

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار بوشهر سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت

فرماندار شفت گفت:  بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل در منطقه آغاز و به واحدهای دیگر سرایت کرد.

مهدی نقدی با بیان اینکه حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری در این حادثه در آتش سوخت افزود :  آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن و رشت  بعد از سه ساعت آن را مهار کردند.

وی گفت : علت و میزان خسارت در دست بررسی است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت