Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:33:46 GMT

نسخه نویسی الکترونیک در سلماس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۶۵۸

نسخه نویسی الکترونیک در سلماس آغاز شد

فرایند نسخه نویسی الکترونیک در سلماس به عنوان دومین شهر آذربایجان غربی پس از نقده آغاز شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مراسم آغاز فرایند نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان سلماس با حضور مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی و رئیس شبکه بهداشت و درمان و کلیه پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی خصوصی این شهرستان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانبخش، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی در این مراسم گفت: براساس هدف گذاری انجام شده تا پایان شهریور در نظر داریم مطب ها و موسسات خصوصی این شهرستان بتوانند کاملا با این شیوه تجویز نسخ آشنا شده و مراحل درمانی مراجعان را به این طریق انجام دهند   .

وی اظهار کرد: در نظر داریم در فاز بعدی اجرایی این طرح، نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه کاغذی را در ماکو به عنوان سومین شهرستان آذربایجان غربی اجرائی کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: سلماس بیش از 131 هزار نفر بیمه شده دارد و سالانه بیش از 54 هزار جلد دفترچه برای این بیمه شدگان به علت اتمام نسخ یا اعتبار تجدید چاپ شده است و برای متقاضیان جدیدصادر می شود .

وی تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از  ۲ میلیون نفر بیمه شده دارد که تحت پوشش ۵ صندوق این سازمان شامل صندوق کارکنان دولت ، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنین شهرهای زیر  ۲۰   هزار نفر، صندوق سایر اقشار ، صندوق بیمه سلامت همگانی، صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی الکترونیک شبکه بهداشت و درمان بیمه نسخه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند