Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اتحادیه فوتبال تایلند به صورت رسمی، آکیرا نیشینو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و تیم زیر 23 این کشور معرفی کرد.

سرمربی سابق تیم ملی ژاپن در حالی هدایت تایلندی‌ها را برعهده می‌گیرد که در آینده‌ای نزدیک باید مأموریت مهم خود را در دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیای 2023 چین و همچمین رقابت‌های جنوب‌شرق آسیا آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در عین حال باید روند پیشرفت جوانان این کشور در تیم زیر 23 ساله‌های تایلند را هم زیر داشته باشد و این تیم را برای مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 آسیا آماده کند.

انتصاب نیشینو برای فوتبال تایلند یک اتفاق تاریخی هم محسوب می‌شود چرا که او اولین سرمربی ژاپنی تاریخ تیم ملی تایلند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند