Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:00:06 GMT

نظر کارشناسان حقوقی درباره محرومیت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۹۳۱

نظر کارشناسان حقوقی درباره محرومیت استقلال

کارشناسان حقوقی فوتبال ایران معتقدند که باید پرداخت نشدن پول پروپئیچ، بازیکن پیشین تیم استقلال به فیفا ابلاغ شود.

به گزارش مشرق، براساس حکم CAS که به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ شده، باشگاه فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن حقوق پروپئیچ بازیکن پیشین تیم استقلال، از پنجره نقل و انتقالات محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه هوشنگ نصیرزاده، آگاه به مسائل حقوق ورزشی درباره صدور این حکم اظهار کرد: استقلال در صورتی از پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شود که وکیل بازیکن به فیفا اعلام کند که این پول به ما داده نشده است. آن وقت است که فیفا تصمیم به حکم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نامه‌ای درباره محرومیت استقلال نیامده است

او ادامه داد: باشگاه استقلال باید سریع‌تر قراردادهای خود را به ثبت برساند چون فیفا می‌داند پنجره نقل و انتقالات برای این تیم باز است و این تیم باید این کار را انجام دهد که مشکلی پیش نیاید.

یک کارشناس حقوقی دیگر نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه خاطرنشان کرد: به طور خودکار هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. باید کسی که حکم مربوط به اوست یا وکیلش به فیفا برود و در خواست کند که این حکم صادر شود و در آن وقت فیفا تصمیم می‌گیرد که استقلال را محروم کند یا خیر.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو محرومیت استقلال پروپیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی