Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه امروز «شبانه سیاسی» درباره اقدام ترکیه در عملیات اکتشافی ، حفاری نفت در سواحل قبرس و توجیهات قانونی این اقدام ، بحث و تبادل نظر خواهد شد

در این برنامه از کارشناسان مدعو درخصوص تاثیر این اقدام ترکیه بر امنیت و ثبات شرق مدیترانه سئوالاتی پرسیده خواهد شد و مسئله اعزام کشتی های حفاری ترکیه به قبرس و تاثیر آن بر روابط ترکیه و اتحادیه اروپا و راهکارهایی برای پایان دادن به این اختلافات مورد گفت و گو قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول شیخ کانلو درباره امکان به برافروخته شدن آتش جنگ دریایی با تداوم اقدامات ترکیه و عدم موفقیت سازمان ملل برای یافتن راه حلی برای حل اختلافات قبرس ، نظرات کارشناسان برنامه را جویا می شود.

اتحادیه اروپا ماه گذشته به ترکیه هشدار داده بود که در صورت ادامه دار شدن عملیات اکتشاف گاز در سواحل قبرس، تحریم‌هایی علیه آن کشور وضع می‌کند.

پیش بینی از آینده ‌ی روابط ترکیه و قبرس‌های شمالی و جنوبی هم از موضوعات کلیدی است که «شبانه سیاسی» کانال کردی به آن می پردازد.

ساعت پخش برنامه «شبانه سیاسی» امشب ساعت 21:30 به وقت تهران خواهد بود که به صورت زنده از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

تهیه کننده برنامه رستم نادری است و دستیاری تهیه کننده را نیز علی اکبر اسماعیل زاده عهده دار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه شبکه سحر کانال کردی سواحل قبرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد