Web Analytics Made Easy - Statcounter

سواری ضمن گفتگو با «اتاق نیوز» موانع کسب و کار را به عنوان یکی از مهم ترین موضوعاتی عنوان کرد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد و افزود: اکنون تولید کنندگان با مشکلات زیادی مواجه هستند که یکی از این مشکلات تولید مازاد بر مصرف بازار داخل است که باید برای صادرات این محصولات مازاد فکری اساسی اندیشیده شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اقتصادی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به بازار خارج و همسایگانمان ورود کنیم هزینه های گزافی صرف پیدا کردن مشتری جهت صادرات محصولاتمان می کنیم ولی به یکباره دولت با وضع یک بخشنامه یک شبه مبنی بر ممنوعیت صادرات کالا تمامی وقت و هزینه ای که ما در راه پیدا کردن بازار هدف داشته ایم، نابود می‌کند .

وی اذعان داشت: از آنجایی که قراردادهای ما با کشورهای مقصد صادراتی عموما یک ساله است علاوه بر هزینه های یادشده مجبور می شویم پول زیادی را صرف پرداخت جریمه عدم انجام تعهد پرداخت نمائیم علاوه بر این موارد نهاده های اولیه دام و طیور به سختی و با قیمت بالا تامین می شود و نیاز به سرمایه در گردش هم به علت بالا رفتن هزینه بیشتر شده که با نرخ 20 درصدیه تسهیلات نمی توانیم از این تسهیلات هم جهت جایگزینی برای کاهش سرمایه درگردمشان استفاده کنیم .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه خاطر نشان کرد: ترکیب هیات رئیسه در این دوره خوب است به این علت که منتخبین تجربه اداره اتاق در دوره قبل را داشته و به همین سبب کاردان و درد آشنا هستند، البته نباید به این امر که در هیات رئیسه انتخاب شده اند بسنده کرده و دست از تلاش بردارند .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: حسین جمیلی فردی مثبت و کاردان است و با توجه به آشنایی که خانوادگی با اتاق و اداره آن دارند می تواند گزینه مناسبی برای پست خزانه داری اتاق باشد نسبت به محمد امیر زاده شناختی ندارم و امیدوارم که بتواند در عرصه ای که رای اعتماد اکثریت را کسب کرده، موفق و موثر واقع شود .

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رضا سواری عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران موانع کسب و کار تولید کنندگان صادرات ممنوعیت صادرات کالا خزانه داری اتاق ایران تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی