Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ایمان مطهری نیا مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز گفت: در باغ پهلوان پور مهریز ۶ عنوان کتاب با هدف نشان دادن اهمیت کتاب و کتابخوانی در هر مکانی و نیز تبلیغ و اشاعه فرهنگ کتابخوانی به همه اقشار مختلف جامعه است.

، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز گفت: نشست معرفی کتاب به همت کتابداران و جمعی از اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری در فضایی متفاوت برگزار شد و ۶ عنوان کتاب معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حایری افزود: در این نشست کتابخوان،کتاب‌های مدرسه سقوط می‌کند، نوشته لوییس سکر از سوی علی محمد زارع زاده، از تابستان تا تابستان، نوشته ماریا پار از سوی محمد معین زارع زاده، ،جوانمردان صحرا، نوشته مهید میرکیایی از سوی نادیا دهقانی زاده، ،دوست مهربان کبوترها، نوشته مجید ملامحمدی از سوی زهرا زارع زاده، ،گردان قاطرچی ها، نوشته داوود امیریان از سوی مریم گل و ،جشن آتش، نوشته مهدی میرکیانی از سوی زینب زارع زاده معرفی شد. ‬‬‬

وی بیان کرد: انتخاب باغ پهلوانپور به عنوان محل برگزاری این نشست به جهت نشان دادن اهمیت کتاب و کتابخوانی در هر مکانی و نیز تبلیغ و اشاعه فرهنگ کتابخوانی به همه اقشار مختلف جامعه است.

مطهری نیا ادامه داد: کتابداران کتابخانه‌های عمومی به عنوان سفیران فرهنگ کتابخوانی باید فعالیت‌های فرهنگی و امکانات و قابلیت‌های کتابخانه‌های عمومی را به شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی و از هر فرصتی در جهت جذب مخاطبان استفاده کنند.

حمیده حایری، کتابدار بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: کتابخانه عمومی شهید مطهری با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ کتابخوانی، سلسله نشست‌هایی را با محوریت کتاب در مکان‌های پربازدید مذهبی، تفریحی و آثار باستانی شهرستان مهریز با شعار ،کتابخانه‌ای به وسعت شهر، برگزار می‌کند تا از این طریق فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی را به شهروندان مهریزی ارائه کند.

وی ادامه داد: آشنایی اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه با مکان‌های تاریخی، مذهبی و تفریحی شهرستان و همچنین تقویت روحیه جمعی و همکاری گروهی اعضاء کتابخانه را از اهداف اجرای این طرح است.

حایری تصریح کرد: در این اردو‌های کتابخوانی، حفاظت از محیط زیست، تعامل و چگونگی همکاری و فعالیت‌های گروهی، شیوه‌های کتابخوانی، نمایش نامه خوانی و فکرورزی آموزش داده می‌شود.

شایان ذکر است کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز ۱۵۰۰ عضو و بیش از ۱۸۰۰۰ نسخه کتاب دارد.

انتهای پیام/ی

خانواده عامل اصلی ایجاد عادت به مطالعه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با تبیین مزایای سند، در ترویج فرهنگ ثبت رسمی در میان دانش‌آموزان و خانواده آنان نقش بسزایی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، سید مهدی هاشمی روز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک هفته معلم، از زحمات جامعه آموزش و پرورش استان قدردانی و اظهار کرد: معلمان بیشترین نقش را در شکل‌گیری فرهنگ جامعه ایفا می‌کنند و از این رو نهاد آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی تعلیم و تربیت، نقش زیربنایی در پیشرفت کشور دارد و مدیون فداکاری معلمان هستیم.

وی افزود: معلمان با نهادینه کردن قانون‌مداری، صداقت، مسئولیت‌پذیری و انضباط اجتماعی در قشر کودک و نوجوان، از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری و به رشد کشور در عرصه‌های گوناگون کمک می‌کنند و از این روست که در دین مبین اسلام، تعلیم و تعلّم عبادت است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خاطرنشان کرد: امروزه فاقد سند بودن بخشی از اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است و با ایجاد زمینه بروز اختلاف، به تولید شش میلیون پرونده قضائی در جامعه منجر شده است.

وی ادامه داد: بی‌هویت بودن اراضی و املاک، بیش از هرچیز ریشه در مسائل فرهنگی دارد و متأسفانه بخشی از جامعه نیازی به ثبت رسمی املاک خود احساس نمی‌کنند که آموزش و پرورش می‌تواند با تبیین مزایای سند، در ترویج فرهنگ ثبت رسمی در میان دانش‌آموزان و خانواده آنان نقش بسزایی ایفا کند.

کد خبر 750226

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود