Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:56:08 GMT

برترین دوندگان نونهال پسر گیلان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۰۴۵

برترین دوندگان نونهال پسر گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت های یکروزه، ۶۰ دونده از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در هشت ماده در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها و در مجموع تیمی، تیم دو و میدانی نونهالان پسر تالش عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد، تیم دو و میدانی نونهالان رشت دوم شد و تیم دو و میدانی رضوانشهر نیز در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رقابت های انفرادی و در ماده های برگزار شده، در دو ۱۰۰ متر اهورا پورشیرین از رضوانشهر به مقام قهرمانی رسید فربود احدیان از چابکسر دوم شد و علی پورقاسمی از لنگرود مقام سوم را از آن خود کرد.

در ماده ۴۰۰ متر، اهورا پورشیرین از رضوانشهر به مقام نخست دست یافت تا دومین عنوان قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کند،.حسین عباسی از رشت و امیرحسام مرجانی از تالش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت های ماده ۸۰۰ متر، نوید مرجانی از تالش مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، رضا شاخص از رضوانشهر در رتبه دوم قرار گرفت و فربد احمدیان از صومعه سرا روی سکوی سوم ایستاد.

در ماده ۱۵۰۰ متر نیز، علی علیزاده از رشت مقام نخست و قهرمانی را تصاحب کرد؛ مهدی کریمی از لنگرود عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و رضا پورقاسمی از لنگرود در رتبه سوم قرار گرفت.

در پایان رقابت های پرش طول، پارسا برزگر از رشت اول شد، آرسام همتی نژاد از تالش در مکان دوم قرار گرفت و علی پورقاسمی از لنگرود مقام سوم را کسب کرد و در رشته پرتاب دیسک نیز، آرین رمضانپور از چابکسر به مقام قهرمانی رسید، امیررضا داداشیان و سعید قنبری هر دو از تالش به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در ماده پرتاب نیزه آرسام همتی نژاد از تالش عنوان نخست را کسب کرد، سپهر جیمس از لنگرود در مکان دوم قرار گرفت و امیررضا داداشیان از تالش سوم شد و در رقابت های پرتاب وزنه نیز، آرین رمضانپور از چابکسر به مقام قهرمانی دست یافت، سعید قنبری از تالش و مصطفی صفری از رشت به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش هیات دو و میدانی استان گیلان، این مسابقات جنبه انتخابی المپیاد کشوری را داشت و نفرات برتر با تایید کمیته فنی، به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

۷۲۸۵ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوومیدانی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

 

 

 

مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط‌بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهرماه است و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی در جمعیت مرال‌ها می‌شود.   حمزه عشوری امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه درباره جزئیات ثبت این تصاویر اظهار کرد: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه با ارزش در استان گیلان است.   مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: مرال یا گوزن قرمز یکی از نمادهای تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع در زیستگاه‌های استان گیلان است.   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، عشوری با بیان اینکه مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، تصریح کرد: امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گوزن در حال جویدن و بلعیدن یک مار (فیلم) جولان خرس‌های قهوه‌ای در البرز مرکزی (فیلم) بستن یک جاده برفی توسط گله‌ گوزن‌ ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود