Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:22:12 GMT

استوکس و تیم آدنا ترکیه با هم محروم می‌شوند!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۰۵۷

استوکس و تیم آدنا ترکیه با هم محروم می‌شوند!

آنتونی استوکس مهاجم فصل گذشته تراکتور تبریز روز گذشته اقدام به عقد قرارداد با تیم آدنا اسپور ترکیه کرد. بعد از این اتفاق، باشگاه تراکتور اعلام کرد استوکس تحت قرارداد با این باشگاه بوده و حق امضای قرارداد با تیم های دیگر را ندارد.

باشگاه تراکتور امروز حتی تهدید کرد استوکس و باشگاه آدنا به خاطر این اقدام محروم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است:

«آنتونی استوکس، مهاجم تیم فوتبال تراکتور، با وجود حاشیه ها و موارد نقض قرارداد در طول فصل گذشته با وجود برخورد مناسب و سرشار از لطف باشگاه تراکتور، با یکی از تیم های دسته اولی ترکیه قرارداد منعقد نموده است.

این اتفاق در حالی است که آنتونی استوکس بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتور است و در این خصوص هیچ فسخ موجهی نیز صورت نگرفته و لذا هرگونه مذاکره و انتقال این بازیکن از تیم تراکتور نیازمند رضایت و توافق باشگاه تراکتور است.

تمام حقوق استوکس مطابق قرارداد پرداخت گردیده است و باشگاه هیج عملی که به وی حق فسخ (دلیل موجه برای فسخ) بدهد صورت نپذیرفته و لذا استوکس می بایست به قرارداد خود با ما احترام می گذاشت.

این گزارش ادامه می دهد باشگاه تراکتور پس از اطلاع از قرارداد روز گذشته، نامه ای را برای باشگاه آدنا و فدراسیون فوتبال ترکیه مبنی بر رد این قرارداد ارسال نموده و باشگاه ترکیه ای امروز می داند که این انتقال بر خلاف مقررات است و در صورت درخواست آی. تی. سی، باشگاه تراکتور این درخواست را رد می نماید.

با وجود چنین قراردادی، قطع به یقین باشگاه آدنا دیمیرسپور ترکیه و آنتونی استوکس مرتکب عملی مغایر با ماده ۱۷ مقررات انتقال فیفا گردیده اند.

مطابق این ماده و مواد ۱۳ تا ۱۶ و همچنین با عنایت به رویه فیفا و دیوان داوری ورزش، انعقاد این قرارداد موجب تضرر باشگاه تراکتور است و بدین جهت علاوه بر اینکه بازیکن به مدت ۴ تا ۶ ماه از هرگونه مسابقه ی رسمی به دور خواهد بود، آدنا دیمیرسپور نیز برای دو پنجره از هرگونه ثبت بازیکن، اعم از داخلی یا بین المللی، محروم خواهد بود.

علاوه بر این محرومیت، باشگاه ترکیه ای و آنتونی استوکس، مسئولیت تضامنی در پرداخت خسارات وارده ناشی از این اقدام به باشگاه تراکتور هستند.»

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آی تی ترکیه حقوق فدراسیون فوتبال فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به منظور گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در شهری زندگی می‌کنیم که دارای استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی افزود: با عوارض محلی نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و با درآمدسالانه تعریف شده شهرداری ارومیه از محل عوارض شهری نمی‌توان سرعت پروژه‌ها را حتی به استان‌های هم‌جوار رساند.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز بتوانیم سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باز نمی‌توانیم خودمان را به سرعت عمل سایر کلان‌شهرها برسانیم، آنها سال‌های سال است که از شهر ارومیه پیشی گرفته‌اند.

یوسفی تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

وی ادامه داد: عزم راسخ، اراده و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات و نیز نگاه ویژه به مدیریت شهری به وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب و مؤثر در تمام زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، بحث ترافیک، ناوگان حمل‌ونقل، مترو، فضای سبز، مدیریت پسماند برای شهر ارومیه خواهیم بود.

کد خبر 748753

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)