Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دهمین جلسه رسمی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک با حضور محمد‌حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی، مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، الهام شیرزاد مدیر بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی و مهدیه پیرانی اعضای این دپارتمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد تا سرگروه های آموزشی رشته های ورزشی المپیکی و پارالمپیکی در دپارتمان، رایزنی های لازم را با فدراسیون های مربوطه انجام دهند. پیگیری و بررسی بسته های آموزشی ارائه شده به فدراسیون فوتبال و اصلاحات بروشور دپارتمان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین کلیات برگزاری سمینار ورزش پاک که آبان سال جاری توسط واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد مورد بحث حاضرین قرار گرفته و دپارتمان در رابطه با نحوه همکاری در برگزاری این سمینار و برگزاری برنامه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های ورزشی در آن اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک برنامه های آموزشی حسین علیزاده شهید بهشتی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سید مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی و مسؤول برنامه ساماندهی برنامه های آموزشی با اشاره به تدوین «سند ساماندهی برنامه های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت» گفت: این جلسه با هدف بررسی نحوه ورود و اجرایی شدن این سند با حضور نمایندگان دبیرخانه ها، مرکز سنجش، مرکز نصر و دبیرخانه های شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش و امور هیات علمی تشکیل شد.

وی بر ضرورت هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه اجرا تاکید کرد و افزود: در این جلسه مواردی نظیر ضرورت وجود یک زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها، داشتن برنامه اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین توجه به اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان رشته های مختلف تبادل نظر شد.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به گزارش دکتر آشتیانی، مدیر امور هیات علمی وزارت بهداشت از وضعیت دانش آموختگان و انجام تعهد و ظرفیت های جذب دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این نشست مواردی نظیر بازنگری کوریکولوم ها و احراز شرایط شغلی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رضایت ضمن جمع بندی جلسه به نحوه همکاری بخش های مختلف برای تدوین برنامه عملیاتی اشاره کرد.

کد خبر 6087367

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی