Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:32:47 GMT

آسیب کامل به ۷۰ درصد از واحدهای صنفی پل‌دختر

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۲۹۲

آسیب کامل به ۷۰ درصد از واحدهای صنفی پل‌دختر

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا صفی‌خانی در این رابطه گفت : متاسفانه در ماه‌های گذشته لرستان شرایط خاصی را تجربه کرده و آسیب‌های اقتصادی و روانی سیل این استان بسیار بالاست. وی ادامه داد: لرستان استانی در حال توسعه بوده و یکی از موانعی که در گذشته در راستای توسعه این دیار وجود داشت کمبود زیرساخت‌ها است که تلاش زیادی برای جبران این موارد در سال‌های گذشته انجام شده اما متاسفانه مناطقی که دچار سیل شده‌اند از نظر توسعه با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش های چندسال اخیر جهت توسعه در پل‌دختر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: به عنوان نمونه در چند سال گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه اقتصادی و صنعتی پلدختر صورت گرفته شد که متاسفانه سیل خسارت زیادی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد کرده است. صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه حداقل ۷۰ درصد از واحدهای صنفی پلدختر با آسیب و خسارات کامل روبرو شده‌اند، افزود: باید با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال حمایت از فعالان اقتصادی آسیب دیده باشیم چرا که اگر روند طولانی شود مطمئنا چالش‌های زیادی را درگیر کشور خواهد کرد که نمونه بارز آن را باید افزایش مهاجرت دانست. وی معتقد است: باید زمینه را برای افزایش مشارکت عمومی در راستای بازسازی مناطق سیل زده فراهم کرد تا هر چه سریعتر زیرساخت‌ها و اماکن مردم بازسازی شوند. این مسئول در ادامه بیان کرد: حضوراقشار مختلف مردم برای پاکسازی و کمک به شهروندان پلدختری یک امر بی سابقه بوده که باید قدردان باشیم. تاکید بر بکارگیری توان بسیج مهندسین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: سازمان بسیج مهندسین کشور می‌تواند کمک زیادی به کاهش خسارات بحران سیل در لرستان کند. صفی خانی اظهار داشت: انتظار داریم دغدغه اساسی بسیج مهندسین این باشد که مدلی طراحی شود که مشارکت عمومی افزایش یافته و با سازماندهی درست و با برنامه، منابع و امکانات در جهت بازسازی و حل مشکلات به کار گرفته شوند. ۴۶ انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیل مهاجرت لرستان آسیب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است