Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@21:30:22 GMT

پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کرواسی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۵۲۸

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم بانوان ایران که ظهر دوشنبه وارد کشور کرواسی شده بود، برنامه دیدارهای خود را با برگزاری دو دیدار در هر روز پشت سر می گذارد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار صبح روز سه شنبه برابر تیم امید کرواسی به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند. در دومین دیدار تیم ایران برابر سنری‌کینران ژاپن که با 4 بازیکن ژاپنی و 3 بازیکن آمریکایی در میدان حاضر شده دیدار کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین دیدار تیم ایران روز چهارشنبه صبح برگزار شد و بانوان ایران با نتیجه 2 بر یک برابر ستارگان کنفرانس غرب آمریکا شکست خوردند.

مهرگان مشاورفنی تیم بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات در 3 ست برگزار می شود، بیان کرد: دلیل اینکه بازی ها در 3 ست برگزار می شود این است که در هر روز دو دیدار برگزار می شود و مسئولین به دنبال این هستند که تمامی تیم ها با یکدیگر دیدار کنند و به همین دلیل مسابقات 5 ستی نیست. البته این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی مسابقات به صورت 3 از 5 ست برگزار شود.

او در ادامه درباره برنامه پیش روی تیم ایران عنوان کرد: چهارشنبه  عصر نیز با یک تیم از ایتالیا یک دیدار دوستانه خواهیم داشت که  ساعت 7 به وقت محلی برگزار می شود. فردا تیز یک تیم دانشگاهی دیگر از آمریکا به نام BIP-C حریف ما خواهد بود. منتظر نتیجه دیدارهای باقی مانده هستیم تا قرعه ما مشخص شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه