Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ واحد تولیدی روز چهارشنبه با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز حضور داشتند شرکت بسته بندی بل هلدینگ پارس تولید کننده انواع بطری از پلی اتیلن و پروپیلن با اشتغال ۳۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه شرکت بازرگانی صبحانه طلایی قزوین در زمینه تولید و بسته بندی کره گیاهی با اشتغال ۴۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، کلنگ آغاز واگذاری اراضی فاز چهار توسعه شهرک صنعتی کاسپین به مساحت ۳۵ هکتار را به زمین زد.

در حال حاضر ۲۲ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در این فاز منعقد شده است.

وی همچنین از واحد صنعتی رایکا آلتون تسمه تولید کننده انواع تسمه خودرو با اشتغال ۶۰ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بازدید و از توسعه نمایشگاه دائمی دستاوردهای واحدهای صنایع کوچک شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین رونمایی کرد.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرک صنعتی کاسپین به عنوان یکی از موفق ترین شهرک های صنعتی استان در ۳۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خودرو سازمان صنعت معدن و تجارت استان صبحانه مدیر عامل شرکت معاون وزیر صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین

ایسنا/هرمزگان با توجه به طرح های فعال در استان و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک توسط اعضاء هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، در دومین روز از سفر اعضای هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین، آنان از بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در این کشور بازدید کردند.

خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سفر هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان به کشور چین امروز اعضای هیات از نمایشگاه مذکور در راستای ایجاد صنایع پایین دستی و پترو پالایشگاهی بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به طرح های فعال در استان و تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار موضوع بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: در همین راستا دوتا از واحدهای صنعتی تولید کننده جهت طرح توسعه واحد تولیدی خود اقدام به عقد قرارداد کردند.

قاسمی اذعان کرد: بسته بندی های صیفی جات که گاها با ضایعات مواجه می شدند نیاز به اصلاح خط تولید داشتند که در این سفر واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با عقد قرارداد با طرف چینی، خط تولید طرح توسعه این واحد بسته شد.

وی افزود: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آبهای طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی شوند و می توانند این تولیدات در صادرات غیرنفتی و یا تکمیل زنجیره ها کمک رسان باشند، در ثبت سفارش و واردات آنها، حمایت کنیم.

خلیل قاسمی قاسمی گفت: واحد تولید کننده قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی جهت خرید سی دی های تولیدی PVC شد.

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک اظهار کرد: یکی از سیاستهایی که برای توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی که ۷ نواحی صنعتی در سال گذشته راه اندازی شد، حمایت از این واحدهای صنعتی مستقر در آنجاست.

وی افزود: تامین تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ و واردات تجهیزات و ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی و همچنین آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران در محیطهای نمایشگاهی بین المللی می‌تواند مثمر ثمر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: سیاست گذاریهایی که برای رونق بخشی شهرکها و نواحی صنعتی داشته ایم، حضور تولید کنندگان در این نمایشگاه تاثیر بزرگی داشته است.

وی در پایان گفت: در بازدید از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، واحدهایی که در این بخش فعالیت داشتند با حضور در این نمایشگاه بخشی از مذاکرات خود را انجام دادند که با امضای قرارداد به شکل عملی در استان هرمزگان شاهد به بهره برداری این صنایع خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت