Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در گفت و گو با سی اِن اِن گفت: «ترامپ نامه ای به رهبر ایران نداد بلکه نخست وزیر ژاپن پیامی شفاهی آورد که نکته تازه ای نداشت.»

ظریف در بخش دیگری از مصاحبه یادآور شد که «اعمال محدودیت تردد روی کارکنان نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد غیر انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر امور خارجه همچنین تاکید کرد: «توانمندی موشکی ما برای بازداندگی است و نگاه ایرانیان به آن با توجه به تجربه ۸ سال جنگ تحمیلی حیثیتی و حیاتی است.»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب دونالد ترامپ محمدجواد ظریف شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است

 علی باقری این سخنان را در دیدار با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین در حاشیه نشست مسکو بیان کرد.


تشکر چین از اقدامات ایران در حمایت از فلسطین
طرف چینی نیز در این دیدار ، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می دانیم.
این مقام ارشد چینی افزود، پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی چین است.
در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

دیدار باقری با نماینده ویژه روسیه در امور خاورمیانه
معاون سیاسی وزیر امورخارجه همچنین با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه پیش از آن روز پنجشنبه در نشست معاونان وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه و شمال آفریقا، خواهان ایفای نقش بریکس برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد