Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی فرادنبه روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: برای راه اندازی این پلی کلینیک حداقل ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی افزود: واگذاری کامل زمین به سازمان تأمین اجتماعی از شرط‌های اصلی این سازمان برای آغاز عملیات اجرایی پلی کلینیک است.

ربیعی فرادنبه تصریح کرد: این مساله باید با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی هر چه سریع‌تر رفع و زمین مورد نظر به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با تلاش‌های همه جانبه و بی وقفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشوری، چهارمحال و بختیاری شهرستان و بروجن ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی مدارس این شهرستان اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۳۰ درصد مدارس این شهرستان تخریبی بود که خوشبختانه با تسریع در روند بهره برداری از پروژه‌های ساخت و ساز فضاهای آموزشی مدارس شهرستان بروجن سرانه فضاهای تخریبی این شهرستنان کاهش می‌یابد.

ربیعی فرادنبه تاکید کرد: مسئولان ملی برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های ساخت و ساز فضاهای آموزشی مدارس شهرستان بروجن قول مساعد داده‌اند.

وی افزود: اختصاص ردیف ملی در بودجه ۱۳۹۸ برای پروژه‌های چهار خطه سه راهی بروجن – بلداجی – چغاخور و احداث کمربندی شمال بروجن نقش مهمی در کاهش ترافیک ترانزیتی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان بروجن دارد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشکده فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی که از ۱۵ سال قبل آغاز و موافقت اصولی آن در سال ۱۳۹۴ باطل شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته تمدید و احیا می‌شود.

وی یادآور شد: در این راستا ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار مجمع نمایندگان، استانی و ملی اختصاص داده شد.

ربیعی فرادنبه اظهار داشت: از وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری انتظار می‌رود تا در کنار بهره برداری از دانشکده فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن رشته‌های جدید هم در مهر ۱۳۹۸ به این دانشکده اختصاص یابد.

وی گفت: همدلی، وفاق، صبوری و نجابت بین مردم و مسئولان شهرستان بروجن از مهمترین عوامل موفقیت طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این شهرستان است.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بهزیستی به تازگی به عنوان دستگاه متولی سلامت اجتماعی معرفی شده است.

معصومه محمدی تصریح کرد: سلامت اجتماعی نیاز خاص تمامی افراد در شهرها، روستاها و نقاط مختلف از بدو تولد تا بزرگسالی محسوب می‌شود.

وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های بهزیستی و نیازمند همکاری تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه است.

محمدی تاکید کرد: پارسال تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری ۹۷۷ نفر بود که با تلاش‌های صورت گرفته این میزان برای ۲ هزار و ۸۲۰ نفر محقق شد.

وی یادآور شد: شبکه‌های مجازی از عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی بین خانواده‌ها و فرزندان به شمار می‌رود.

محمدی اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری ۳۲ هزار معلول در قالب ۳ هزار و ۳۰۰ خانوار خدمات خود را از بهزیستی استان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

۲۰۹۷/‏۷۳۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به این که در بیشتر شهر‌های صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت‌های صنایع و معادن هستیم، لذا انتظار می‌رود مسئولین و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین رمضانی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان اظهار داشت:ضرورت دارد تمامی مسئولین شهرستان نیز در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون مکان اورژانس اجتماعی رفسنجان مناسب نیست، اظهار داشت: جابجایی محل استقرار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان قرار گرفته است.

او اظهار داشت:با توجه به اینکه ساختمان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به جابجایی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین و اشخاص مددجو می‌باشد، با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان این امکان فراهم شد که خدمت رسانی اورژانس اجتماعی به محل دیگری موقتا انتقال یابد.
 
وی افزود: این اقدام بزودی با همکاری مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان و با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان انجام و محقق خواهد شد. 

او در ادامه بیان داشت: ضرورت دارد با پیگیری مجموعه‌های متولی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رفسنجان در اسرع وقت موضوع ساخت مکان مناسب به صورت دائمی و متناسب با نیاز‌های شهرستان صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی