Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:15:59 GMT

واکنش ربیعی به شایعات مربوط به بودجه صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۲۱۵

واکنش ربیعی به شایعات مربوط به بودجه صدا و سیما

سخنگوی دولت گفت: دولت، بودجه ⁧رسانه ملی را با همه‌ محدودیت‌های خود فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در توییتر نوشت: در فضای سیاست‌زده غیراخلاقی، این‌بار پرداخت بودجه صدا و سیما از سوی ⁧دولت⁩ را به مسائل پیش پا افتاده مرتبط کرده‌اند. دولت، بودجه ⁧رسانه ملی را با همه‌ محدودیت‌های خود فراهم می‌کند و هرگز حقوق و دستمزد کارکنان خدوم و زحمت‌کش این دستگاه مهم را فدای سوگیری‌های معدودی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صداوسيما علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون سیما به حواشی «حسینیه معلی» و احتمال ادامه آن در فصل‌های بعدی

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برنامه‌های طراحی‌شده برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در تلویزیون گفت: مخاطبان امسال شاهد برنامه‌های خوبی خواهند بود. ما همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را یک فرصت خوب و جذاب می‌دانیم که می‌تواند بر غنای محتوایی و شکلی برنامه‌ها بیفزاید.

وی اظهار کرد: در جدول پخش امسال، هم برنامه‌های آموزنده و هم سرگرم‌کننده و مفرح را درنظر گرفته‌ایم. برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای داریم که بخشی از آن مثل قرائت ترتیل روزانه در سال‌های قبل هم پخش می‌شد و امسال باشکل جذاب‌تر و تنوع مکانی گسترده‌تری پخش می‌شود؛ ضمن این که برنامه قرآنی «محفل» هم امسال به عنوان برنامه افطاری شبکه سه روی آنتن می‌رود.

برمهانی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، استقبال خوب مخاطبان از برنامه «محفل» واقعاً قابل‌توجه بود و ما و سازندگان این برنامه را برای ادامه این مسیر تشویق کرد.

حسینیه معلی و گام گذاشتن در یک وادی جدید

معاون سیما با اشاره به این که امسال در اعیاد شعبانیه برنامه «حسینیه معلی» در راستای همین فضای مفرح روی آنتن رفت، در واکنش به انتقادات مطرح‌شده پیرامون این برنامه تلویزیونی گفت: طبیعی است که وقتی شما در برنامه‌سازی به یک وادی جدید گام می‌گذارید، چاره‌ای جز آزمون و خطا نخواهید داشت و در این فضا نقدها و اظهارنظرها نیز رقم می‌خورد. «حسینیه معلی» هم مثل محفل یک فضای جدید بود که در دو فضای متفاوت آیین‌های عزاداری محرم و صفر و ایام شادی شعبانیه روی آنتن رفت.

وی افزود: مخاطبان در «حسینیه معلی» اولین بار با فضایی متفاوت از هیئت‌های مذهبی در ایام شادی اهل بیت (ع) مواجه شدند. معمولاً کسانی که اهل رفتن به این گونه محافل مذهبی هستند می‌دانند که در این هیئت‌ها پس از پایان مراسم معمولاً بچه هیئتی‌ها و میانداران هیئت دور هم جمع می‌شوند وفضای مفرحی ایجاد می‌شد. فضایی که به نوعی پشت‌صحنه آن هیئت است. «حسینیه معلی» بخشی از این فضا را به تصویر کشید و چون پیش از این تولید چنین برنامه‌ای سابقه نداشت طبیعی بود که برخی سلیقه‌ها هماهنگ نیست.

واکنش معاون سیما به یک اظهارنظر جنجالی در حسینیه معلی

برمهانی اظهارکرد: شاید فردی با یک سلیقه خاص بگوید که من دوست ندارم که شوخی‌ها در این حد باشد، اما سلیقه دیگری آن را بلامانع بداند. من از تعدادی از فضلا و علمای دینی درباره این برنامه تعریف مثبت شنیده‌ام و یا افرادی که در حوزه رسانه واقعاً مرجعیت دارند این فرم از برنامه‌سازی را تأیید کرده‌اند.

وی گفت: من به عنوان مسئول سیما از مجموعه آن چه اتفاق افتاد بسیار راضی هستم. خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به ما داد تا مخاطبان را به بهانه این برنامه با آن روی سکه فضای هیئت‌ها که فضای شاد، مفرح و همراه با نشاط است آشنا کردیم.

برمهانی در پاسخ به این پرسش که پس از انتشار برخی کلیپ‌ها از اظهاراتی که در این برنامه مطرح شد آیا به سازندگان آن تذکری داده شده است یا خیر نیز گفت: تذکر به این معنا که جنبه توبیخ داشته باشد خیر. مثلاً آن قسمتی که در فضای مجازی به عنوان بی‌احترامی به جایگاه حضرت علی اصغر (ع) (که جان ما فدایش باد) از زبان یکی از کارشناسان برنامه در فضای مجازی پخش شد هم واقعاً این‌گونه نبود و بد منتقل شد. با این حال من به عنوان مسئول اگر جای ناظر یا کارگردان بودم نمی‌گذاشتم که پخش شود و این نظر خودم را هم به دوستان منتقل کردم.

معاون سیما افزود: ان‌شاالله «حسینیه معلی» در سال آینده با قدرت و دقت بیشتری در مناسبت‌های مذهبی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • خبرهای رسانه؛ بیست و هشتم اسفند
  • واکنش معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی/ مقایسه تصاویر هوایی سال ۸۴ و۹۰ نشان می‌داد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس به ۲ بانک خصوصی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک خصوصی
  • برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از معادن قم وجود ندارد
  • خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند
  • واکنش معاون سیما به حواشی «حسینیه معلی» و احتمال ادامه آن در فصل‌های بعدی
  • واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به برخی شایعات درباره برکناری مخبر
  • موج انتقادات به یک سریال رمضانی؛ پاسخ صداوسیما به نظام پرستاری