Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: پرداخت تسهیلات بهین یاب تا بهبود وضعیت واحدهای صنعتی کشور ادامه خواهد داشت و امسال نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان به صنایع پرداخت خواهد شد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  محسن صالحی‌نیا عصر امروز در حاشیه سفر یک روزه خودبه استان قزوین که به مناسبت برگزاری آئین تجلیل از برگزیدگان و فعالین صنعتی استان قزوین برگزار شد، در مراسم افتتاح از دو کارخانه استان قزوین شرکت و بیان کرد: تسهیلات بهین یاب با هدف ایجاد ساختاری برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای صنعتی در کشور ایجاد شده است و تا بهبود وضعیت صنایع امیدواریم که پرداخت این تسهیلات ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار می‌توانیم امیدوار باشیم بخشی از نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی مشکلدار در کشور تامین شود و به چرخه تولید باز گردند.

 معاون وزیر صمت افزود: در حال حاضر بیش از 44 هزار واحد تولیدی در کشور در بیش از 850 شهرک صنعتی در حال فعالیت هستند که بر اساس آمارها نزدیک به 21 درصد این واحدها امروز از تولید بازمانده‌اند.

صالحی‌نیا گفت: تحریم‌ها، افزایش قیمت ناگهانی دلار و مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر سبب شده تا برخی از کارخانجات امروز راکد باشند که در خصوص این واحدها با اعطای تسهیلات امیدواریم امسال بتوانیم 2 هزار واحد را احیاء و به چرخه تولید بازگردانیم.

وی عنوان کرد: در این مسیر برای این که حقی ناحق نشود از یک سیستم پایش استفاده می‌کنیم که واحدهای اولویت‌دار از سایر واحدها شناسایی و برای اجرای طرح‌های حمایتی احصاء شوند.

60 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در قزوین جذب شده استسهم واقعی قزوین از تسهیلات بهین یاب پرداخت نشده استمعاون وزیر صمت: قزوین قطب نساجی، صنایع فلزی و مواد غذایی در کشور است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با همین ساز و کار سال گذشته نیز 1 هزار و 400 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.

صالحی‌نیا افزود: حمایت از واحدهای تولیدی مشکلدار در شرایط امروز کشور به عنوان یکی از اصلی‌ترین سیاست‌ها و وظایف دولت مطرح است و در همین راستا در تلاشیم تا هرچه در توان داریم برای حمایت از تولید، اشتغال در کشور و احیاء واحدهای راکد و نیمه راکد انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برخی از واحدهای نیمه‌تمام نیز از سال‌های گذشته رها مانده است و سرمایه گذاران اعتبارات کافی برای تکمیل طرح ندارند که در خصوص این واحدها نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: حمایت از بازگشت طرح‌ها به زنجیره تولید حمایت از کارآفرینی، تولیدداخلی و اقتصاد ملی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم