Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهماری معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : ساماندهی داوطلبان در شبکه‌های مختلف داوطلبی هلال احمر طرحی است که در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌گردد.

وی ادامه داد : اجرای این طرح باعث می‌شود از توان و تخصص داوطلبان در فعالیت‌های بشر دوستانه ، خیر خواهانه و عام المنفعه هلال احمر به ویژه در زمان وقوع حادثه به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهماری بیان کرد : هر داوطلب با توجه به توانایی ، تخصص و حرفه ایی که دارد در شبکه‌های داوطلبی تعریف می‌شود و فعالیت‌هایی که در انجام آن‌ها تخصص دارد را انجام می‌دهد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام قدرتمند شدن شبکه‌های داوطلبی را در کار کردن با یکدیگر و همکاری مناسب داوطلبان با هم دانست و اظهار کرد : جزیره‌ای عمل کردن داوطلبان نه تنها باعث پیشرفت نمی‌شود بلکه سبب می‌شود فعالیت‌ها به نحو صحیحی انجام نشوند و عملکرد مناسبی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ن

ساماندهی داوطلبان هلال احمر در شبکه‌های مختلف داوطلبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز سیلاب در این مناطق بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند، افزود: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در این مناطق انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی