Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست اندیشکده‌ی گردشگری این سازمان با هدف تحلیل وضعیت موجود و مطلوب این حوزه ۲۶ تیر۹۸ برگزار شد.


در این نشست که با بحث و تبادل نظر اعضا در حوزه های مرتبط همراه بود، دکتر عزت الله سپه وند (معاون فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج اساتید لرستان) بر لزوم توجه به مباحث زیرساختی به ویژه در زمینه‌های فرهنگی اشاره کرد و خواستار فعال سازی "پیوست نگاری فرهنگی" در حوزه ی گردشگری استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپه وند ضمن اذعان به پارادوکس ضریب امنیت بالا در عین احساس امنیت پایین در استان، به دلیل پیش فرض‌های تاریخی و ضعف تبلیغات رسانه ای، افزود؛ مهمترین زیرساخت گردشگری فراهم کردن و تقویت بسترهای فرهنگی است و گام اول در این زمینه شناخت و ارزیابی تاثیرات فرهنگی (اعم از مثبت و منفی) برای تصمیم گیری در میزان پایداری پروژه‌ها و طرح های گردشگری است.

همچنین دکتر فرهاد زند مسئول این اندیشکده، با تشریح ماهیت، رسالت، اهداف و شرح وظایف اندیشکده گردشگری، بر آمادگی شورای علمی این اندیشکده برای همکاری با مسوولین اجرایی استان برای حذف موانع و حل مشکلات این حوزه تاکید کرد.
دکتر عزیزی از مسئولین میراث فرهنگی استان نیز با اذعان به وجود مشکلاتی در حوزه های سرمایه گذاری، جذب گردشگران خارجی، ثبت آثار در فهرست جهانی، ناکافی بودن تبلیغات و... بر لزوم تعامل بیناحوزه ای برای حل این مشکلات تاکید کرد.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان