Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طور خلاصه، مروری بر مهم ترین رویدادهای ورزشی چهارشنبه خواهیم داشت.

طرفداری- 26 تیر 1398، 17 جولای 2019؛ به مرور مهم ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در روزی که گذشت، می پردازیم:

پیوستن میلاد محمدی به خنت بلژیک

میلاد محمدی، مدافع چپ 25 ساله تیم ملی ایران پس از اتمام قراردادش با اخمت گروژنی روسیه، به جمع بوفالوهای بلژیک ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنت توانست میلاد محمدی، مدافع تیم ملی ایران را با عقد قراردادی سه ساله و به صورت آزاد به خدمت گیرد. این باشگاه در فصل گذشته لیگ بلژیک به مقام پنجمی دست یافت.

بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پس از سفر نماینده باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های بشار رسن به قطر در نهایت قرارداد همکاری بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس به امضا رسید تا رسن در این تیم ماندنی شود. همچنین سروش رفیعی، بازیکن مازاد تیم کالدرون، پس از ترک ترکیه مذاکراتی با مسئولان پرسپولیس داشت اما بدون نتیجه دفتر این باشگاه را ترک کرد.

محرومیت احتمالی استقلال از دو پنجره آتی نقل و انتقالات

پرونده پرو پجیچ، بازیکن خارجی سال های گذشته استقلال وارد فاز جدیدی شده است و عدم پرداخت مطالبات این بازیکن طی روزها یا شاید ساعات آینده، می تواند آثار زیان باری را برای آبی ها در پی داشته باشد. برخی منابع مدعی شدند محرومیت استقلال از دو پنجره آتی نقل و انتقالات قطعی است!

هم گروهی ایران با بحرین و عراق در دور دوم انتخابی جام جهانی 2022

قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 از ساعت 13:30 دیروز به وقت تهران در کوالالامپور مالزی انجام شد؛ 40 تیم برای راهیابی به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 تلاش می‌ کنند. این چهل تیم متشکل از 34 تیم برتر آسیا در رنکینگ فیفا و شش تیم برنده مرحله اول مقدماتی یعنی بنگلادش، کامبوج، گوام، مالزی، سریلانکا و مغولستان هستند. بازی‌ ها به صورت رفت و برگشت و در 8 گروه 5 تیمی انجام می‌ شوند. در مجموع 12 تیم راهی مرحله بعد می‌ شوند که صدرنشین هر گروه به همراه چهار تیم برتر دوم گروه‌ های هشت‌ گانه، از جمله این‌ تیم‌ ها هستند. این دوازده تیم به صورت اتوماتیک جواز حضور در جام ملت‌های آسیای 2023 چین را نیز کسب می‌ کنند. مسابقات مرحله دوم مقدماتی از شهریور 1398 آغاز می‌شود و در خرداد 1399 پایان خواهد یافت. ایران در گروه سوم این رقابت ها با بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنگ هم گروه شد تا به نوعی گروه مرگ را تشکیل بدهند.

گروه A: گوام، مالدیو، فیلیپین، سوریه، چین گروه B: نپال، کویت، تایوان، اردن، استرالیا گروه C: کامبوج، هنگ کنگ، بحرین، عراق، ایران گروه D: سنگاپور، یمن، فلسطین، ازبکستان، عربستان گروه E: بنگلادش، افغانستان، هند، عمان، قطر گروه F: مغولستان، میانمار، تاجیکستان، قرقیزستان، ژاپن گروه G: اندونزی، مالزی، تایلند، ویتنام، امارات گروه Hسریلانکا، ترکمنستان، کره شمالی، لبنان، کره جنوبی

مروری بر آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا

در ایتالیا، ماتیاس ده لیخت تست پزشکی باشگاه یوونتوس را سپری کرد و اکنون همه منتظر رسمی شدن خبر انتقال او به بیانکونری هستند. اورتون خواهان جذب ماریو مانژوکیچ است درحالیکه میلان به مریح دمیرال علاقه مند است. آاس رم رسماً انتقال جانلوکا مانچینی، مدافع سابق آتالانتا را اعلام کرد. خرید بعدی جالوروسی، جردن ورتو خواهد بود. این درحالی است که گفته می شود دنیله ده روسی به زودی راهی بوکاجونیورز خواهد شد. مهم ترین خبر ساعات اخیر پیرامون میلان، علاقه مندی این باشگاه به لوکا مودریچ است. یان کارامو، وینگر جوان اینتر نیز راهی پارما شد.

در اسپانیا، مارکا مدعی شد منچستریونایتد در ازای فروش پل پوگبا به رئال مادرید، 200 میلیون یورو می خواهد. دنی سبایوس نیز احتمالا به صورت قرضی راهی آرسنال خواهد شد. نیمار همچنان به تلاش های خود برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد اما تنها راه انتقال او به اسپانیا، توافق بارسلونا با پاری سن ژرمن برای معاوضه چند بازیکن است. اتلتیکو مادرید نیز رسماً انتقال کایرن تریپیر از تاتنهام را تایید کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند