Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد کریمیان سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام گفت: حضور تیم خیریه دندانپزشکی در سطح استان و ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه هدف افزاد نیازمند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی تحت پوشش، ارزش اقدام خیرخواهانه این تیم دندانپزشکی را به جامعه نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم خیریه با تعداد ۸۰ دندان‌پزشک، دستیار از یکم الی پنجم مردادماه سال‌جاری در سطح شهرستان‌های ایلام، چرداول، سیروان، دره‌شهر، ملکشاهی و مناطق سیل‌زده استان جهت ارائه خدمات شامل عصب‌کشی، ترمیم، روکش وکشیدن دندان حضور خواهند داشت.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام بیان کرد: بیشتر این خدمات در شهر ایلام به دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ارائه خواهد شد که توسط مراکز بهداشتی و درمان و آموزش و پرورش غربالگری و انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: زمینه‌های مناسب جهت استقرار این تیم دندانپزشکی و رفاه و آسایش آنان در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف فراهم است.

انتهای پیام/ د

سفر تیم خیریه دندانپزشکی به استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند