Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در این بسته خبری چند رویداد ورزشی استان مرکزی برای علاقمندان به ورزش به طور خلاصه نوشته شده است.

رقابت جودوکاران استان و معرفی تیم‌های برتر

پس از مبارزه ۱۵۰ جودوکار از شهرستان‌های اراک، ساوه، شازند ومحلات، تیم‌های اراک ساوه و شازند به ترتیب در رده‌های نونهالان و نوجوانان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند

والیبالیست اراکی در لیست نهایی ملی پوشان جوان ایران

سهیل کمال آبادی با نظر کادر فنی در جمع ۱۲ نفره تیم ملی والیبال جوانان ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت پارا سنگ نورد استان در فرانسه

امیر سبزی ورزشکار استان مرکزی به همراه بهنام خلجی، و حسن میرزا حسینی ۳ ملی پوش کشورمان به مسابقات پاراسنگ نوردی قهرمانی جهان در فرانسه اعزام شدند.

اراک میزبان مسابقات قهرمانی اسکواش کشور

مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور در رده سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال در اراک برگزارشد


شروع طوفانی ایران در رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا

ملی پوشان هاکی باسرمربیگری ابوالفضل یوسفی جوان اراکی در مسابقات جام ملت‌های آسیا با ۸ گل بنگلادش را شکست دادند؛ یکی از ۸ گل ایران را امیرمهدی میرزاخانی ورزشکار استان مرکزی به ثمر رساند، تیم ملی هاکی علاوه بر میرزاخانی، بهنام سعدی دیگر ورزشکار استان را نیز در ترکیب دارد.


مربی بازیکن سن ایچ ساوه، کفش‌های خود را آویخت

جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ ساوه به عنوان بازیکن از فوتسال خداحافظی کرد.
اصغری مقدم که به عنوان بازیکن مربی در سن ایچ حضور داشت، با فوتسال در کسوت بازیکن خداحافظی کرد و از این پس به عنوان سرمربی ساوجی‌ها در لیگ برتر فعالیت میکند.

ادامه گلزنی سجاد آقایی برای استقلال

استقلال تهران در دیدار تدارکاتی خود مقابل حریف رومانیایی با نتیجه ۳ بر ۱ و با گل‌های آقایی، شجاعیان، دشتی به پیروزی رسید.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عکس ورزشی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها