Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی با اشرافیت کامل و برنامه ریزی مناسب مرزهای کشور را مدیریت می کند تا تردد غیرمجاز یا جرائم و تخلفاتی صورت نگیرد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های سالمسازی سواحل در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بازدیدی که از سطح سواحل داشتم همه آقایان و بانوان مقررات قانونی و اجتماعی و عرفی را در استفاده از دریا و ساحل رعایت می کنند و این موجب می شود تا همگان از نعمت های خدادادی به خوبی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارشی که به ما ارائه شده در داخل طرح ها هیچ غرقی نداشتند و مدیریت خوبی که مرزبانی در حوزه طرح سالمسازی دریا دارد بحث ساماندهی و نظم دهی شناورها بوده و همگان از این موضوع راضی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: همکاران من در حوزه مرزبانی و انتظامی خیلی هوشمندانه توانستند شناورها را مدیریت کنند و یک رضایتمندی همگانی را امروز از سوی مردم و صاحبان شناور شاهد هستم.

رضایی گفت: این اقدامات خوب همکاران موجب خرسندی بنده شده و به همه همکاران خدا قوت عرض می کنم که با برنامه ریزی ها و اقدامات مناسب موجب رضایت همگان شده اند.

وی افزود: مرزبانی ماموریت های متنوعی دارد که اصلی ترین آنها مرزبانی و مراقبت از مرزها بوده تا تردد غیرمجاز یا جرائم و تخلفاتی صورت نگیرد.

روایت سردار رضایی از مجاهدت مرزبانان در مقابله با سوداگران مرگ/ دغدغه امنیتی در مرزها نداریممشهد مقدس|موضوع انسداد مرزها به علت گستردگی مرزها زمان‌بر است

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: خوشبختانه در سالهای گذشته اقدامات خوبی انجام گرفته و اشرافیت بالایی وجود دارد و در آن مناطقی که نقصان ابنیه های زیربنایی وجود دارد و پرخطر بوده نظیر شرق کشور نیاز به تکمیل و برنامه ریزی است.

رضایی افزود: برآورد ما بر این است که با توجه به برنامه ریزی ها و همکاری مرکز پژوهش های مجلس و با حمایت های ستاد کل و نیروی انتظامی که صورت گرفته اگر طرح های جامعی که تدوین و به تائید رئیس جمهور رسیده به مرحله اجرا در آید تا دو سه سال آینده هیچ نقصی به واسطه زیرساخت های مورد نیاز اعم از ابنیه ها و تاسیسات الکترونیکی و یا موضوعاتی نظیر خدمات پرسنلی و شهرک های خانه سازمانی برای کارکنان وجود ندارد و به راحتی میتوان مرز را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز مدیریت در مرزها به خوبی انجام می شود ولی به جهت کمبودها و کسری ها اندکی با سختی همراه است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در حوزه دریا به ویژه تقویت ناوگان های شناوری که جزو ماموریت های مهم ما بوده در دو هفته گذشته 7 فروند شناور نیمه سنگین وارد آبها شده و با توجه به توافقی که صورت گرفته تا پایان سال 9 فروند شناور دیگر نیز به مجموعه شناورهای سازمان افزوده می شود.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

مرزبانی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیرو‌های مرزبانی و طالبان اعلام کرد: ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود