Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:56:07 GMT

پیکار موسفید‌های مازندران در بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۶۳۹

پیکار موسفید‌های مازندران در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالله پور بابا رییس هیات کشتی بابلسر گفت: به منظور انتخاب تیم  کشتی پیشکسوتان مازندران جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیشکسوتان این مسابقات در پنج و شش گروه سنی در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر، برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در پنج گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۰ تا ۴۵ سال، ۴۶ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۵۵ سال و ۵۶ تا ۶۰ سال باهم پیکار می‌کنند، افزود: وزن کشی مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و وزن کشی کشتی آزاد پیشکسوتان از ساعت ۱۷ الی ۱۸ امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد.

پوربابا گفت: شروع مسابقات هر دو رشته آزاد و فرنگی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه در سالن ورزشی سرداران شهیدان نوبخت خواهد بود و مسابقات در اوزان ۵۵ تا ۶۲- کیلو، ۷۰-، ۷۸-، ۸۸-، ۱۰۰ و ۱۰۰ تا ۱۳۵ کیلوگرم با دو کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/س   مسابقات انتخابی پیشکسوتان تیم ملی در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم بزرگ داشت و تحلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران کشتی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم تجلیل از نام‌آوران و مقام‌آوران کشتی استان اصفهان امروز - جمعه هفتم اردیبهشت- به میزبانی هیأت کشتی استان اصفهان در تالار شهروند با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، مصطفی میرزایی رئیس هیأت کشتی استان اصفهان، منوچهر مهرعلی‌پور عضو شورای شهر اصفهان، وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران، روح‌الله معظم مدیر عامل باشگاه مقاومت، رسول بخشی نماینده مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان و ورزشکاران کشتی همچنین مسئولین مربوطه از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شد.

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در مراسم تحلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران کشتی استان، اظهار کرد: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و افرادی که برای کشتی استان زحمت کشیدند و استخوان خورد کردند، تقدیری کوچک به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: به کمک هیئت‌های شهرستانی و بزرگان کشتی ۲۳ خانه کشتی احداث شده‌است. هیأت استان اصفهان به عنوان هیأت برتر کشور در حوزه عمرانی و تأسیس زیرساختی انتخاب شد که این اتفاق با همراهی و همت رؤسای هیئت‌های شهرستانی میسر شد.

میرزایی گفت: در موضوع استعدادیابی جامعه آماری جامعه کشتی استان ده برابر افزایش یافته و در حال حاضر بالغ بر ۱۳ هزار ورزشکار بیمه شده داریم که نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک برای کشتی استان اصفهان است. امیدوارم با همت و همراهی بتوانیم در راستای اعتلای کشتی استان قدم برداریم. معتقد هستم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد. امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

وی بیان کرد: در بخش قهرمانی استان اصفهان مدت زیادی بود که هیچ قهرمانی نداشت اما با تلاش‌هایی که انجام شده امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش از استان اصفهان داریم که میادین بین‌المللی اعزام شدند. حضور کشتی‌گیران اصفهان در تیم‌های ملی ثمره تلاش تمام مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنان کمال تشکر را دارم.

منوچهر مهرعلی‌پور عضو شورای شهر اصفهان پس از تبریک هفته اصفهان و ۱۷ شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم در سال پیش رو کشتی اصفهان طلایی‌تر بدرخشد و کشتی‌گیران اصفهان را در میادین بین‌المللی بر روی سکو ببینیم تا پرچم ایران اسلامی توسط‌شان به اهتزاز درآید و همه به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران بایستند.

وی ادامه داد: قطعاً با کمک مربیان درجه یک و استعدادهای نابی که در استان داریم شاهد پیشرفت کشتی خواهیم بود. کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان ساز باشد امیدوارم جریان‌سازی را بیش از پیش از هیأت کشتی شاهد باشیم.

وحید رجبی گفت: در ابتدا روز بزرگ داشت ورزش پهلوانی و زمین خوردن تاریکی و ظلم به دست حضرت علی (ع) نور الهی را تبریک می‌گویم. شاهد تلاش‌های زیاد رئیس هیأت کشتی در خصوص ارتقا زیرساخت‌های ورزشی و باشگاه‌داری در ورزش کشتی بودم. قطعاً همه تلاش‌ها منتج به حضور کشتی‌گیران اصفهانی در تیم ملی و افتخار آفرینی خواهد شد.

وی افزود: کنگره ۲۴ هزار شهید استان را پیش رو داریم که در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود. از شهدای اصفهان ۱۲۰۰ شهید ورزشکار داریم که هم در ورزش قهرمان بودند و هم در رشادت. این عظمت، اقتدار و امنیتی ملی که در کشورمان برقرار است را مدیون شهدایی هستیم که برای دفاع از دین و آئین جان را بر کف اخلاص گذاشتند، یادشان را گرامی می‌داریم.

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: به شخصه یاد ندارم که در سالیان گذشته چنین مراسم پرشکوهی در رشته کشتی داشته باشیم. اتفاقات مبارکی در کشتی استان در حال رقم خوردن است نشان از رشد و پیشرفت و رسیدن و نقاط پر افتخار، دارد. همه پیشکسوتان و مربیان با جدیت در حال آموزش هستند که در رأس آنان رسول جزینی در حال پرورش قهرمانان آینده است؛ خیرینی همچون آقای تجدد به کمک کشتی استان آمده‌اند و به پیشرفت کشتی سرعت دوچندان بخشیده‌اند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک قطعاً قهرمان جهان و المپیکی از استان اصفهان خواهند بود. من و تمام دوستان در اداره کل تلاشمان بر کمک رسانی و همراهی با کشتی است.

در این مراسم از پیشکسوتان، هیأت‌های نمونه شهرستانی، مربیان برتر، ورزشکاران مقام و مدال‌آور تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 748154

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران