Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  دومین دوره مجمع عمومی شعبه انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران با مشارکت بیش از ۷۰ نفر از متخصصان و صاحبنظران حوزه مدیران شهری با مساعدت و حمایت الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین مرتضوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی، دبیرسابق شعبه و نماینده انجمن در ابتدا مجمع ضمن گزارشی از فعالیت‌های گذشته شعبه و معرفی وظایف آن به اهمیت توجه به ضوابط پدافند غیرعامل در استان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن به‌عنوان منطقه آسیب‌پذیر اشاره کرد که یک تشکل علمی می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های علمی خود نقش بسزایی در راستای رفع نیاز‌های حوزه پدافند غیرعامل آن داشته باشد.

حدادی، نماینده و ناظر انجمن علمی در ادامه با بیان اینکه شعبات بازوان انجمن علمی هستند و در یکپارچگی فعالیت‌های انجمن بسیار تاثیرگذارند به شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات اشاره کرد و وارد فرایند برگزاری انتخابات شد.

گفتنی است، در پایان انتخابات به ترتیب مهدی شعبانی، هادی فرهنگیان، شهناز اجاقی، بهنام پاهیکده و شهاب‌الدین شفیعی به عنوان عضو هیأت مدیره و محسن نجفی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند و مقرر شد در نخستین جلسه هیأت مدیره نسبت به تعیین سمت‌های و مسئولیت‌های خود اقدام و برنامه یک‌ساله خود را اعلام کنند.

انتهای  پیام/ز

 

تشکل علمی می‌تواند نقش بسزایی در  رفع نیاز‌های حوزه پدافند غیرعامل ایفا کند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس