Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور روز پنجشنبه در مراسم پایانی همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در مشهد با بیان این مطلب گفت: ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول به بالا در کشور فاقد مسکن بودند که تا کنون با کمک بهزیستی شش هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین و تحویل آنها شده است.

حبیب الله بوربور افزود: به این ترتیب هنوز باید هفت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای این خانواده ها در کشور ساخته شود که خیرین تعهد کردند هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد را امسال بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مجمع هفت سال پیش در کشور راه اندازی شد و قرار بود در سراسر کشور توسعه یابد و همانند مجمع خیرین مدرسه ساز که گستردگی فعالیت دارد مسائل و مشکلات این عرصه را حل کند.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور توسعه مجمع در سطح استانها، تجلیل از خیرین و نیکوکاران و نیز حل مشکل مسکن مددجویان نیازمند زیر پوشش بهزیستی و جذب کمک های خیرین را از مهمترین اهداف برگزاری همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران برگزیده بهزیستی کشور در مشهد عنوان کرد.

بور بور گفت: حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران است که می تواند کمک حال دولت باشد و تا کنون این قشر نشان داده اند که می توانند نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: خیرین علاقه مند هستند تا کمک کار دولت باشند و تاکنون در این مسیر در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، ساخت مسکن و دستگیری از مددجویان و نیازمندان عملکرد مثبت و موثری را از خود بر جای گذاشته اند.

همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران بهزیستی کشور از روز ۲۶ تیر ماه در مشهد آغاز و امروز با تجلیل از ۳۰۰ خیر برگزیده کشور به کار خود پایان داد.

۷۴۹۶/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی