Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:20:49 GMT

رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۶۷۸

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این رقابت ها ۵۰ خودرو و ۱۰۰ شرکت کننده مسیر ۳۴۰ کیلومتری قزوین تا الموت را طی دو روز طی خواهند کرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین در خصوص این رقابت ها گفت: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها امروز خود را به رازمیان در الموت شرقی رسانده و شب را در شهر معلم کلایه از توابع الموت غربی به سر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا لشگری افزود: یکی از ویژگی‌های این رقابت‌ها برنامه شب‌مانی شرکت‌کنندگان در یکی از پارک‌های شهر معلم کلایه است که هر یک از شرکت کنندگان با توجه به میزان تجهیزات، امکانات و آمادگی خود، امتیازات بیشتری را کسب خواهد کرد.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی های این رقابت ها تحکیم خانواده است چون حدود ۸۵ درصد شرکت کنندگان این مسابقات به صورت خانوادگی حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این رقابت ها فردا ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین برگزار و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

لشگری گفت: این مسابقات به منظور آشناسازی ورزشکاران با فرهنگ و اقلیم استان قزوین و مناطق توریستی استان از الموت، دریاچه اوان، روستای زرآباد و …صورت گرفته و هماهنگی های لازم با بخشداران و دهیاران برای پذیرایی از شرکت کنندگان این رقابت ها انجام شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین تئاتر خانواده خودرو رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا