Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه ضمن تاکید بر حفظ روابط این کشور با ایران از تلاش برای حل‌وفصل وضعیت پیرامون توافق هسته‌ای خبر داد.

به  گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگویی با روزنامه آرگومنتی آی فاکتی درباره روابط روسیه با دیگر کشورها از جمله ایران گفت: برای ما، روابط با ایران، اسرائیل و سایر کشورهای خاورمیانه هر کدامشان از اهمیت برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست روسیه چندجانبه است و دربرگیرنده روش‌ ایجاد روابط دوستانه با برخی کشورهای برای آسیب‌زدن به سایر کشورها نیست.

لاوروف افزود: روسیه همواره شرکایش را برای [دستایبی به] راهکارهای صلح‌آمیز برای تمامی مسائل و همچنین رویگردانی از اعمال فشار و تهدید به آن تشویق می‌کند.

وی همچنین گفت: ایران به طور مداوم برای تامین ثبات منطقه از طریق مذاکره با کشورهای دارای تمایل از جمله کشورهای عرب در خلیج فارس اعلام آمادگی کرده و در همین حال بر عدم تمایلات خصمانه تاکید می‌کند.

وزیر امور خارجه روسیه درباره توافق هسته‌ای گفت: ما با شرکایمان در تلاشیم توافق‌های چندجانبه را حفظ کرده و و ضعیت پیرامون  توافق هسته‌ای ایران را حل‌و فصل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران روسيه سرگئی لاوروف توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران