Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:51:35 GMT

موانع توسعه اشتغال در استان بوشهر برداشته شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۲۸۹

موانع توسعه اشتغال در استان بوشهر برداشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر سعادت صبح پنجشنبه در همایش کار و کارآفرینی در بوشهر اظهار داشت: مجلس و دولت باید زمینه‌های کارآفرینی را در جامعه فراهم کنند، ولی دولت نباید به عنوان یک بنگاه وارد حوزه کارآفرینی شود.

وی افزود: کارآفرینی زمینه ساز پیشرفت اقتصادی در جامعه است و باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات و موانع جلوی پای کارآفرینان برطرف شود تا شاهد پیشرفت کسب و کارهای نو پا در سطح استان بوشهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پلیمر بوشهر گفت: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی در بین دانشحویان و علاقه مندان به کسب و کارهای نوین است.

حمید اسماعیلی افزود: دراین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از خرد جمعی کارآفرینان استان به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی یک دانشگاه مهارت محور است که با همکار آموزش فنی و حرفه‌ای نقشی مهم در توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه دارد.

کد خبر 4669839

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتستان بوشهر کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و همکاری بسیج دانشجویی، نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی دانشجویان خلّاق برپا شد.   در این نمایشگاه، دانشجویان محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خود را به معرض نمایش عموم گذاشتند.   از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، خودباوری بر توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی با هدف تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای آموزش فراگیری جذب سرمایه‌گذار و فروش محصولات تولیدی در بازارهای تجاری است.   برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود دانشجویان علاوه بر علم‌آموزی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی موجود در دانشگاه و استعدادهای خود، مهارت‌های جدیدی را کسب کنند که در آینده بتوانند با کارآفرینی فرصت‌های اشتغالزایی برای خود و دیگران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان