Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در شاهرود اقدام می‌کنند، اظهار کرد: این افراد طی دو سال گذشته از زمان تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود، توانسته اند بالغ بر ده‌ها و صد‌ها هزار خدمات را به محرومان شاهرودی به صورت رایگان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود به صورت رسمی در آستان قدس رضوی پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر بدون ثبت نام در سامانه مشغول ارائه خدمات به محرومان جامعه هستند که نشان می‌دهد هدفی جز جلب رضای خدا و خلق او ندارند.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود بابیان اینکه ۳۲ نوع خدمت توسط این دفتر به مردم شهرستان ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در سطح عمومی شامل مساجد و محلات و ۲۶ کانون تخصصی هستند که به افراد شناسایی شده از اقشار محروم جامعه، خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
احمدیان بابیان اینکه خادمیاران در طول خدمت خود می‌توانند ۱۲ بار لباس خادم یاری را پوشیده و در حرم رضوی فعالیت کنند، تصریح کرد: ۸۰۰ نفر از خادم یاران به صورت ماهانه به حرم رضوی مشرف می‌شوند.
وی ضمن بیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی با دفتر آستان قدس رضوی می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به محرومان منتهی شود، افزود: این دفتر پذیرای افراد خیّر که قادر به ارائه خدمات هستند، است و در دوسال اخیر خدمات بسیاری از سوی همین خیران ارائه شد که جای تقدیر دارد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود دفتر آستان قدس رضوی شاهرود کانون خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار