Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سفیران فرهنگ اهدای خون سه دوچرخه سوار هستند که حرکت خود را از اداره کل انتقال خون بوشهر شروع کرده بودند بعد از ۹ روز و عبور از استان‌های فارس، اصفهان و مرکزی امروز وارد قم شدند.

این دوچرخه سواران با لباس‌های مخصوص به رنگ سرخ و شعار ((اهدای خون، اهدای زندگی)) با هدف ضرورت اهدای خون و نجات جان انسان‌ها به مناسبت نهم مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون این حرکت را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان نگهبان، اسماعیل یگانه و مظاهر نگهبان بعد از زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از مراکز انتقال خون قم و تبلیغ فرهنگ همگانی سازی اهدای خون با پرچم‌هایی به نقش اهدای خون در سطح شهر، قم را به سمت مشهد مقدس ترک می‌کنند.

معاون فناوری‌های سازمان انتقال خون استان قم ضمن تجلیل از این حرکت نمادین خون را یکی از نیاز‌های بدون جایگزین درمان دانست.

وی با بیان اینکه در استان قم هر ۹ دقیقه به یک واحد خونی و یا فرآورده‌های خونی نیاز است از شهروندان خواست اهدای خون را به عنوان یک عمل انسانی جدی بگیرند.

دکتر علیرضا کبیری با اشاره به فعالیت دو مرکز حضرت روح الله در خیابان معلم و ساختمان مرکزی در بلوار ۱۵ خرداد گفت: این مراکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ وسید قیقه فعال هستند و در روز‌های یک شنبه و سه شنبه مرکز حضرت رو ح الله تا ساعت ۱۸ آمادگی ارائه‌ی خدمات دارد.

انتهای پیام/ش

سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم

به گفته شهروندخبرنگار ما قطار تهران به مقصد یزد در روز ۱۴ اردیبهشت ماه که با تاخیر ۲ ساعته به راه افتاده بود از یک سو مسافران را رنجیده خاطر کرد، اما بیشترین موضوعی که موجب نارضایتی آنها شد وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار بود به طوری که از سقف این قطار آب چکه می‌کرد و کف قطار را آب فرا گرفته بود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت قطار را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام قطار شماره ۶۲۰ تهران به یزد که ساعت ۲۳:۲۵ روز۱۴ اردیبهشت ماه باید حرکت می‌کرد در اتفاقی نادر ساعت ۲۳.۲۰ برای مسافران پیامک تاخیر ۹۰ دقیقه آمد و نهایتا پس از ۲:۳۰ ساعت تاخیر و سردرگمی مسافران؛ قطار حرکت کرد. این تصاویر وضعیت قطار را نشان می‌دهد. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تاخیر در حرکت اتوبوس‌های شرکت واحد صدای مسافران برخی از مناطق پایتخت را درآورد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود